Luca di Montezemolo se opřel do Webbera a také po svém týmu požaduje novinky pro letošní vůz. Ital očekává zlepšení.
Zdá se, že prezident Ferrari, Luca di Montezemolo, ještě nevzdal zisk titulu mezi konstruktéry. Momentálně má Scuderia 248 bodů, což znamená ztrátu na Red Bull (352) celých 104 bodů. Přesto se Luca nevzdává a také hned uvádí ve srovnání s konkurencí z Milton Keynes výhodu.
"Měli bychom pamatovat na to, že výsledky zajíždí pouze jeden Red Bull..." vyjádřil se pro 'Gazzetta dello Sport'. Tím samozřejmě nemyslí Marka Webbera, který na kolegu Vettela bodově hodně ztrácí. Němec vede tabulku jezdců se 222 body, Australan má na svém kontě jen 130 bodů, tedy o 92 méně.
Zajímavé je, jak Montezemolo přehlíží situaci u svého týmu, kde Alonso posbíral 169 bodů, Massa jen 79. Rozdíl 90 je tedy téměř stejný jako u Red Bullu... Je však pravdou, že kdyby Ferrari mělo vyrovnanou dvojici (tzn. oba měli stejně bodů), tak by zráta na Red Bull byla citelně menší (14 bodů).
Pokud by mělo Ferrari vyrovnanou jezdeckou dvojici, odstup na Red Bull by byl nepatrný
Zajímavý je také pohled na průměrné bodové zisky z jednotlivých Grand Prix. Vettel si průměrně odváží 18,5 bodu, Webber 10,8 bodu. Red Bull tedy průměrně inkasuje za víkend 29,3 bodu. U Ferrari Alonso průměrně přispívá do týmové kasičky 14,1 bodem na Grand Prix, Massa 6,6. Ferrari tak průměrně z víkendu vytěží 20,7 bodu. Za dané situace je tedy hon na Red Bull jen těžko představitelný.
Montezemolo však věří, že už v Singapuru se jeho tým vrátí na vítěznou vlnu. Od svého týmu očekává další vylepšení F138: "Očekávám, že dovezeme vylepšení," zakončil 66 letý Montezemolo.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.