Luca di Montezemolo se opřel do Webbera a také po svém týmu požaduje novinky pro letošní vůz. Ital očekává zlepšení.
Zdá se, že prezident Ferrari, Luca di Montezemolo, ještě nevzdal zisk titulu mezi konstruktéry. Momentálně má Scuderia 248 bodů, což znamená ztrátu na Red Bull (352) celých 104 bodů. Přesto se Luca nevzdává a také hned uvádí ve srovnání s konkurencí z Milton Keynes výhodu.
"Měli bychom pamatovat na to, že výsledky zajíždí pouze jeden Red Bull..." vyjádřil se pro 'Gazzetta dello Sport'. Tím samozřejmě nemyslí Marka Webbera, který na kolegu Vettela bodově hodně ztrácí. Němec vede tabulku jezdců se 222 body, Australan má na svém kontě jen 130 bodů, tedy o 92 méně.
Zajímavé je, jak Montezemolo přehlíží situaci u svého týmu, kde Alonso posbíral 169 bodů, Massa jen 79. Rozdíl 90 je tedy téměř stejný jako u Red Bullu... Je však pravdou, že kdyby Ferrari mělo vyrovnanou dvojici (tzn. oba měli stejně bodů), tak by zráta na Red Bull byla citelně menší (14 bodů).
Pokud by mělo Ferrari vyrovnanou jezdeckou dvojici, odstup na Red Bull by byl nepatrný
Zajímavý je také pohled na průměrné bodové zisky z jednotlivých Grand Prix. Vettel si průměrně odváží 18,5 bodu, Webber 10,8 bodu. Red Bull tedy průměrně inkasuje za víkend 29,3 bodu. U Ferrari Alonso průměrně přispívá do týmové kasičky 14,1 bodem na Grand Prix, Massa 6,6. Ferrari tak průměrně z víkendu vytěží 20,7 bodu. Za dané situace je tedy hon na Red Bull jen těžko představitelný.
Montezemolo však věří, že už v Singapuru se jeho tým vrátí na vítěznou vlnu. Od svého týmu očekává další vylepšení F138: "Očekávám, že dovezeme vylepšení," zakončil 66 letý Montezemolo.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.