Podle McLarenu není setrvání aktuální jezdecké dvojice i pro start do nové éry spolupráce s Hondou nutné. Oba stávající jezdci, Jenson Button a Sergio Peréz, přitom nemají vyřešené ani smlouvy pro příští rok.
Zdá se, že u Buttona se tým rozhoduje v jedné klíčové otázce - využít opci, kterou na jeho služby pro příští sezonu má, a pro rok 2015 mu dát volné ruce při výběru svého zaměstnavatele nebo s ním naopak podepsat další dlouhodobou smlouvu, která by 'pokryla' přechodné období změny dodavatele pohonných jednotek.
Autosport se zeptal výkonného ředitele McLarenu, Jonathana Nealeho, jestli je pro tým důležité podržet si pro sezony 2014/2015, kdy dojde k přechodu od Mercedesu na Hondu, stávající jezdeckou dvojici nebo ne. Neale nevidí problém s tím, vyměnit jezdce a zároveń změnit motory.
"Co opravdu chcete, je talent a výkon. V minulosti jsme několikrát ukázali, že se nebojíme udělat změny, které jsou podle našeho citu ty správné pro tým. Nezáleží na tom, jestli se bavíme o organizační struktuře nebo přímo jezdcích. Chceme jen odvést tu nejlepší práci.
Z návratu Hondy do F1 jsme opravdu nadšeni a pracujeme opravdu tvrdě na tom, abychom zajistili úspěch. Zároveň však vzhlížíme s optimismem k roku 2014, protože podle nás od Mercedesu dostaneme velmi kvalitní pohonnou jednotku."
Piloti McLarenu letos spolu svedli hned několik krásných soubojů
Jonathan Neale však odmítl okomentovat detailněji situaci ohledně jezdců pro sezonu 2014 u McLarenu. Oba jezdci věří, že u týmu zůstanou. "Nekomentujeme spekulace. Až se rozhodneme, tak o tom budeme informovat. Doufám, že už to nebude moc dlouho trvat, než budeme schopni něco oznámit. V této části roku každý spekuluje o každém, ať už se bavíme o technicích nebo jezdcích."
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.