Podle McLarenu není setrvání aktuální jezdecké dvojice i pro start do nové éry spolupráce s Hondou nutné. Oba stávající jezdci, Jenson Button a Sergio Peréz, přitom nemají vyřešené ani smlouvy pro příští rok.
Zdá se, že u Buttona se tým rozhoduje v jedné klíčové otázce - využít opci, kterou na jeho služby pro příští sezonu má, a pro rok 2015 mu dát volné ruce při výběru svého zaměstnavatele nebo s ním naopak podepsat další dlouhodobou smlouvu, která by 'pokryla' přechodné období změny dodavatele pohonných jednotek.
Autosport se zeptal výkonného ředitele McLarenu, Jonathana Nealeho, jestli je pro tým důležité podržet si pro sezony 2014/2015, kdy dojde k přechodu od Mercedesu na Hondu, stávající jezdeckou dvojici nebo ne. Neale nevidí problém s tím, vyměnit jezdce a zároveń změnit motory.
"Co opravdu chcete, je talent a výkon. V minulosti jsme několikrát ukázali, že se nebojíme udělat změny, které jsou podle našeho citu ty správné pro tým. Nezáleží na tom, jestli se bavíme o organizační struktuře nebo přímo jezdcích. Chceme jen odvést tu nejlepší práci.
Z návratu Hondy do F1 jsme opravdu nadšeni a pracujeme opravdu tvrdě na tom, abychom zajistili úspěch. Zároveň však vzhlížíme s optimismem k roku 2014, protože podle nás od Mercedesu dostaneme velmi kvalitní pohonnou jednotku."
Piloti McLarenu letos spolu svedli hned několik krásných soubojů
Jonathan Neale však odmítl okomentovat detailněji situaci ohledně jezdců pro sezonu 2014 u McLarenu. Oba jezdci věří, že u týmu zůstanou. "Nekomentujeme spekulace. Až se rozhodneme, tak o tom budeme informovat. Doufám, že už to nebude moc dlouho trvat, než budeme schopni něco oznámit. V této části roku každý spekuluje o každém, ať už se bavíme o technicích nebo jezdcích."
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.