Pastor Maldonado uvedl, že by přes letošní pokles výkonnosti rád závodil za Williams i v příští sezóně.
Na ročník 2013 nebudou u Williamsu moc rádi vzpomínat, jelikož prožívají nejhorší rok od svého založení v roce 1977. Maldonado má na svém kontě jen jeden bod díky desátému místu v Maďarsku, jeho týmový kolega Valtteri Bottas zatím neskóroval vůbec.
Zdá se však, že si s tím Venezuelan příliš velké starosti nedělá - věří, že před příští sezónou se jeho tým ubírá správným směrem: "Doufám, že příští rok budu zde - s novým autem, motorem a pravidly. Pracují velmi tvrdě. Vyměnili některé osoby v týmu, máme nové lidi a další ještě přijdou."
Williams během letní přestávky posílil Pat Symonds, který přišel z Marussie rovnou na post technického ředitele. "Z mého pohledu probíhá restrukturalizace týmu správně a doufám, že zůstanu. Možná půjde o bezpečné rozhodnutí, nikdy však nevíte," pokračuje Maldonado.
Naznačil však, že díky svému slušnému sponzorskému balíku má i jiné možnosti: "Trh je stále otevřený." O Venezuelanovi se spekuluje jako o jednom z možných nástupců Kimiho Räikkönena u Lotusu - krom Nica Hülkenberga či Felipeho Massy.
Pastor Maldonado s letošním Williamsem FW35 není spokojený,v týmu se však cítí dobře a chce zůstat (foto: Williams F1 Team)
"Abych byl upřímný, ve voze se necítím tak dobře, a je to vidět. Minulý rok jsme vždy bojovali o Q3 a letos jsme tomu na míle vzdáleni. V týmu se však cítím opravdu dobře. Mám v něm dobrý vztahy, kolem sebe dobré lidi, dobré inženýry, dobrý pocit - je potřeba si to všechno cenit a doufat, že zůstanu," dodává Maldonado.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.