Oba piloti týmu Marussia se do Singapuru těší, Chilton tam v GP2 vloni dokonce zvítězil.
Tým Marussia zveřejnil vyhlášení svého šéfa a pilotů před Velkou cenou Singapuru.
Jules Bianchi: „Velká cena Singapuru bude pro mě novou zkušeností, protože to bude můj první noční závod ve Formuli 1. V první sezoně je pro mě všechno nové, ale nadcházející závod bude výjimečný, proto se ho už nemůžu dočkat. Nějakou dobu jsem v Singapuru pobyl, takže znám specifikum víkendu v něm. Budeme pokračovat ve svém denním režimu tak, jako bychom byli v Evropě. Podle místního času půjdeme spát už v novém dnu a snídat budeme na oběd. Na simulátoru jsem trénoval tamější trať, zdála se mi zábavnou, i když v monopostu bude určitě horko. Následující část sezony bude těžká. Tým dělá všechno, co může, aby uhájil desáté místo v Poháru konstruktérů. Domnívám se, že se nám to podaří.“ Max Chilton: „Singapur je ohromné město a já se těším na svůj první noční závod. Trať pro mě není nová, závodil jsem tam už v GP2, mám na ní dobré vzpomínky, protože jsem tam vloni zvítězil. Singapur mi připomíná můj oblíbený závod – Monako. Byl bych rád, kdybych tam zopakoval výsledek z Monaka. Pracovat v Asii podle evropského času bude jistě zajímavé. Já už jsem v Singapuru byl a vím, jaké jsou to pocity, když jdeš na trať za tmy a na okruhu je světlo jako ve dne. Pracovali jsme tvrdě, abychom zlepšili náš vůz. Co se týče mne, jsem spokojený, jak se zvyšuje mé závodní tempo. Mým cílem v Singapuru bude potvrdit tento trend.“ John Booth, šéf týmu Marussia: „Jsme vždy smutní, když odcházíme z Evropy, kde jsou závody na klasických okruzích. Nikdy jsme ale nelitovali přesunu do Singapuru, protože je to jeden z oblíbených závodů našeho týmu. Atmosféra a místo samotné jsou jedinečné a bude fajn sdílet je poprvé i s Julesem a Maxem, kteří se těší na svůj první noční závod ve Formuli 1. Tým i piloti budou pracovat ve složitých podmínkách vzhledem na vysoké teploty a vysokou vlhkost vzduchu, ale jedinečná atmosféra závodu posouvají uvedené faktory na druhou kolej. Nepochybuju o tom, že každá chvilka ve Velké ceně Singapuru nám přinese hodně zábavy.“
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.