Oba piloti týmu Marussia se do Singapuru těší, Chilton tam v GP2 vloni dokonce zvítězil.
Tým Marussia zveřejnil vyhlášení svého šéfa a pilotů před Velkou cenou Singapuru.
Jules Bianchi: „Velká cena Singapuru bude pro mě novou zkušeností, protože to bude můj první noční závod ve Formuli 1. V první sezoně je pro mě všechno nové, ale nadcházející závod bude výjimečný, proto se ho už nemůžu dočkat. Nějakou dobu jsem v Singapuru pobyl, takže znám specifikum víkendu v něm. Budeme pokračovat ve svém denním režimu tak, jako bychom byli v Evropě. Podle místního času půjdeme spát už v novém dnu a snídat budeme na oběd. Na simulátoru jsem trénoval tamější trať, zdála se mi zábavnou, i když v monopostu bude určitě horko. Následující část sezony bude těžká. Tým dělá všechno, co může, aby uhájil desáté místo v Poháru konstruktérů. Domnívám se, že se nám to podaří.“ Max Chilton: „Singapur je ohromné město a já se těším na svůj první noční závod. Trať pro mě není nová, závodil jsem tam už v GP2, mám na ní dobré vzpomínky, protože jsem tam vloni zvítězil. Singapur mi připomíná můj oblíbený závod – Monako. Byl bych rád, kdybych tam zopakoval výsledek z Monaka. Pracovat v Asii podle evropského času bude jistě zajímavé. Já už jsem v Singapuru byl a vím, jaké jsou to pocity, když jdeš na trať za tmy a na okruhu je světlo jako ve dne. Pracovali jsme tvrdě, abychom zlepšili náš vůz. Co se týče mne, jsem spokojený, jak se zvyšuje mé závodní tempo. Mým cílem v Singapuru bude potvrdit tento trend.“ John Booth, šéf týmu Marussia: „Jsme vždy smutní, když odcházíme z Evropy, kde jsou závody na klasických okruzích. Nikdy jsme ale nelitovali přesunu do Singapuru, protože je to jeden z oblíbených závodů našeho týmu. Atmosféra a místo samotné jsou jedinečné a bude fajn sdílet je poprvé i s Julesem a Maxem, kteří se těší na svůj první noční závod ve Formuli 1. Tým i piloti budou pracovat ve složitých podmínkách vzhledem na vysoké teploty a vysokou vlhkost vzduchu, ale jedinečná atmosféra závodu posouvají uvedené faktory na druhou kolej. Nepochybuju o tom, že každá chvilka ve Velké ceně Singapuru nám přinese hodně zábavy.“
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.