Oba piloti týmu Marussia se do Singapuru těší, Chilton tam v GP2 vloni dokonce zvítězil.
Tým Marussia zveřejnil vyhlášení svého šéfa a pilotů před Velkou cenou Singapuru.
Jules Bianchi: „Velká cena Singapuru bude pro mě novou zkušeností, protože to bude můj první noční závod ve Formuli 1. V první sezoně je pro mě všechno nové, ale nadcházející závod bude výjimečný, proto se ho už nemůžu dočkat. Nějakou dobu jsem v Singapuru pobyl, takže znám specifikum víkendu v něm. Budeme pokračovat ve svém denním režimu tak, jako bychom byli v Evropě. Podle místního času půjdeme spát už v novém dnu a snídat budeme na oběd. Na simulátoru jsem trénoval tamější trať, zdála se mi zábavnou, i když v monopostu bude určitě horko. Následující část sezony bude těžká. Tým dělá všechno, co může, aby uhájil desáté místo v Poháru konstruktérů. Domnívám se, že se nám to podaří.“ Max Chilton: „Singapur je ohromné město a já se těším na svůj první noční závod. Trať pro mě není nová, závodil jsem tam už v GP2, mám na ní dobré vzpomínky, protože jsem tam vloni zvítězil. Singapur mi připomíná můj oblíbený závod – Monako. Byl bych rád, kdybych tam zopakoval výsledek z Monaka. Pracovat v Asii podle evropského času bude jistě zajímavé. Já už jsem v Singapuru byl a vím, jaké jsou to pocity, když jdeš na trať za tmy a na okruhu je světlo jako ve dne. Pracovali jsme tvrdě, abychom zlepšili náš vůz. Co se týče mne, jsem spokojený, jak se zvyšuje mé závodní tempo. Mým cílem v Singapuru bude potvrdit tento trend.“ John Booth, šéf týmu Marussia: „Jsme vždy smutní, když odcházíme z Evropy, kde jsou závody na klasických okruzích. Nikdy jsme ale nelitovali přesunu do Singapuru, protože je to jeden z oblíbených závodů našeho týmu. Atmosféra a místo samotné jsou jedinečné a bude fajn sdílet je poprvé i s Julesem a Maxem, kteří se těší na svůj první noční závod ve Formuli 1. Tým i piloti budou pracovat ve složitých podmínkách vzhledem na vysoké teploty a vysokou vlhkost vzduchu, ale jedinečná atmosféra závodu posouvají uvedené faktory na druhou kolej. Nepochybuju o tom, že každá chvilka ve Velké ceně Singapuru nám přinese hodně zábavy.“
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.