Carlos Sainz mladší přiznal, že nepatří mezi vážné kandidáty na uvolněné místo po Danielovi Ricciardovi u Toro Rosso příští rok.
Felipe Nasr je nyní mimo hru, proto Sainze někteří považovali za favorita na závodní sedačku u sesterské stáje Red Bullu vzhledem k tomu, jak se Antonio Felix da Costa letos trápí ve Světové sérii Renault.
Šéf Toro Rosso Franz Tost ale tento týden uvedl, že přechod z GP3 rovnou do Formule 1 by byl "příliš velkým skokem" pro devatenáctiletého Sainze, jehož považuje za příliš mladého.
"Zůstávám nohama na zemi. není tajemstvím, že F1 je mým velkým cílem. Krok po kroku se k němu přibližuji. Momentálně ale přemýšlím o mém posledním závodu v GP3, a pak o třech závodech ve Formuli Renault 3.5 a v Macau" uvádí mladý Sainz, který těží také ze slavného jména svého otce, který patří mezi legendy světové rallye.
Přiznává, že nedávno hovořil s vlivným odborným poradcem Red Bullu Helmutem Markem. "Šlo však pouze o mé úkoly ve Formuli Renault a o Macau. O F1 nebyla vůbec řeč," dodává pro SpeedWeek. S rakouskou mistrovskou stájí přitom letos v červenci testoval v Silverstone.
Carlos Sainz junior při testech s Red Bullem v Silverstone (foto: Red Bull Racing)
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.