Felipe Massa dnes na Internetu potvrdil, že si za něj Ferrari našlo jinou náhradu a že příští sezónu už s rudým monopostem závodit nebude.
"Od roku 2014 už nebudu jezdit za Ferrari. Chtěl bych poděkovat týmu za všechna vítězství a neuvěřitelné okamžiky, které jsme společně zažili. Děkuji také mé ženě a celé me rodině, mým fanouškům a všem mým sponzorům. Od každého z vás se mi vždy dostávalo skvělé podpory," píše Massa na Twitteru.
"Nyní na to chci ve zbývajících 7 závodech za Ferrari tlačit tak tvrdě, jak jen to bude možné. Pro příští rok chci najít tým, který by mi mohl dát konkurenceschopné auto, abych mohl vyhrát další závody a bojovat o titul, který zůstává mým největším cílem. Děkuji vám všem, Felipe," dodává vítěz 11 velkých cen.
Podle zahraničních médií je největším favoritem na uvolněné místo po Brazilci Kimi Räikkönen z Lotusu. Fernando Alonso má s Ferrari smlouvu až do roku 2016.
Felipe Massa uzavírá jednu kapitolu své kariéry - končí u Ferrari (foto: Scuderia Ferrari)
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.