Kandidátů na volné místo v Toro Rosso pro sezonu 2014 je dost, ale zdá se, že z jejich seznamu vypadl Brazilec Felipe Nasr.
Šance Felipeho Nasra na vstup do závodů ve Formuli 1 podle posledního vyjádření Helmuta Marka významně poklesli.
„Znám ho,“ potvrdil Helmut Marko, poradce Red Bullu pro automobilový sport. „Jezdí GP2 už nějakou dobu, ale nemá na svém kontě nijak významné výsledky.“
Co Antonio Felix da Costa? „Costa na mě udělal dojem v loňském roce ve World Series, některé závody vyhrál. Tato sezona ale pro něj nevypadá tak dobře. Uvidíme, zatím nejsme pod tlakem. Zůstává před námi dost závodů různých disciplin, ve kterých jezdí naši piloti.“
Marko potvrdil, že hledají nového pilota pro Toro Rosso „mezi jezdci našeho programu, kteří nemají jen potenciál jezdit Formuli 1, ale i vyhrávat závody a tituly. To jsou dvě rozdílné věci.“
Franz Tost, šéf týmu Toro Rosso, také vyhlásil, že zatím necítí při hledání nového pilota žádný tlak. „Máme čas, nemusíme se rozhodovat do dvou nebo tří týdnů. V podstatě máme čas do začátku příští sezony, zatím uvidíme. Máme několik pilotů s mimořádným talentem. Mezi nimi například Carlose Sainze jr., máme také Kvyata a da Costu. Do konce sezony zbývá ještě hodně závodů, například da Costa jich absolvuje ještě šest. Necháme naše piloty ukončit jejich letošní program a pak si vybereme.“
Brazilský tisk psal i o možnostech Felipeho Massu jezdit v Toro Rosso, ale Helmut Marko odmítá takovou možnost. „Toro Rosso je tým rezervovaný pro mladé piloty. O Felipem toho znám mnoho, zejména to, že není mladý pilot.“
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.