David Coulthard se ve svém komentáři pro BBC zamýšlí nad úspěchy týmu Red Bull či napjaté situaci u Ferrari.
Podle Davida Coultharda panuje ve světě F1 rezignace, protože Sebastian Vettel a Red Bull kráčí za čtvrtým titulem mistrů světa v řadě.
"Spousta lidí nyní akceptuje fakta - kvalitu práce, kterou v poslední době odvádějí a také to, že Vettel je výjimečný pilot. I když to trvalo některým dlouho, než s tím začali souhlasit," uvedl pro BBC bývalý skotský závodník.
Podle něj již lidé přestali ukazovat na Red Bull s tím, že podváději a jednoduše přiznali, že odvádějí lepší práci. "Pro svůj úspěch tvrdě pracovali. Paddock je v deset hodin v noci prázdný, ale i tak se můžete vsadit, že Adrian Newey, Christian Horner a Sebastian Vettel tam ještě stále budou," popisuje.
Cítí, že se něco ve vztahu k Vettelovi a Red Bullu změnilo. "Cítím, že paddock je připraven se metaforicky poklonit a to při prvním, druhém či třetím titulu nebyl ten případ," nechal se slyšet Coulthard.
Nejtěžší je podle něj tato situace pro Alonsa, který byl Vettelovým stálým soupeřem a téměř se mu podařilo jej i porazit. Frustrace je tak pochopitelná a nevidí na ní nic nepochopitelného.
"Nemůžete říci, že se ve Ferrari nic neděje, ale když to porovnáme s některými jinými turbulentními obdobími, která kdysi zažívali, stále je 'hladina' relativně klidná," komentuje situaci u italského týmu.
Podle něj je na ně vyvíjen neuvěřitelný tlak a vše ostatní je jen důsledek. "Šílenost v Itálii znamená, že v Gazzetta dello Sport musí být o Ferrari každý den něco napsáno. To u nás neuvidíte, přestože je pro Británii F1 jako trh velmi důležitá, a to ani kdyby F1 dominoval britský závodník," domívá se.
Dodává, že jsme si během let, kdy Alonso odvádí dobrou práci a i když neměl nejlepší vůz, stále málem dvakrát zvítězil v šampionátu, zvykli na klidné časy. Nyní se jim cíl opět vzdaluje a to prý vytváří frustraci a napětí.
Noví týmoví kolegové? (foto: Scuderia Ferrari)
Spekulacím o odchodu Alonsa Coulthard nevěří. "Ferrari ho potřebuje, a jsem si jistý, že zůstane." Otázkou však zůstává, kdo bude jeho týmovým kolegou? Hlasy o tom, že se do Maranella vrací Kimi Räikkönen během včerejšího dne nabyly na intenzitě, oficiálně však zatím nic potvrzeno nebylo.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.