Sam Michael potvrdil, že Matt Morris, nová posila McLarenu, se již na projektu letošního auta angažovat nebude. Výsledky jeho práce se projeví až na autě pro novou sezonu.
Před více jak dvěma měsíci bylo oznámeno, že Matt Morris opouští Sauber, aby posílil McLaren. Morris nastoupil tento týden a očivině se začátek nové spolupráce povedl: "Na struktuře týmu jsme nemuseli nic měnit. Matt je šéfinženýr a pracuje společně s Timem [Gossem, technický ředitel]," odhaluje, jak to nově ve Wolkingu chodí Sam Michael.
"Matt se stará o funkční stránku týmu. To znamená design, elektroniku, aerodynamiku a tak podobně. Zažil dobrý začátek u McLarenu a už se přidal k dvojici Tim Goss a Neil Oatley. Více k tomu ale zatím říci nemůžeme. Vždyť nastoupil teprve v pondělí."
Jisté však je, že monopost MP4/28 nebude jeho prací ovlivněn: "Na letošním voze nebude Matt s největší pravděpodobností vůbec pracovat. Jeho bude zajímat přednostně auto pro další rok. Na druhou stranu, Matt je závodník. Pokud bychom pro něj měli krátkodobou práci na tomto voze, tak by ji zcela jistě přijal. Bez debaty je pro tým, který už je silný, velkou posilou," zakončil Michael, který se s Morrisem setkal již u Williamsu.
Jeden z nejhorších monopostů McLarenu za poslední roky - MP4/28
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.