Sam Michael potvrdil, že Matt Morris, nová posila McLarenu, se již na projektu letošního auta angažovat nebude. Výsledky jeho práce se projeví až na autě pro novou sezonu.
Před více jak dvěma měsíci bylo oznámeno, že Matt Morris opouští Sauber, aby posílil McLaren. Morris nastoupil tento týden a očivině se začátek nové spolupráce povedl: "Na struktuře týmu jsme nemuseli nic měnit. Matt je šéfinženýr a pracuje společně s Timem [Gossem, technický ředitel]," odhaluje, jak to nově ve Wolkingu chodí Sam Michael.
"Matt se stará o funkční stránku týmu. To znamená design, elektroniku, aerodynamiku a tak podobně. Zažil dobrý začátek u McLarenu a už se přidal k dvojici Tim Goss a Neil Oatley. Více k tomu ale zatím říci nemůžeme. Vždyť nastoupil teprve v pondělí."
Jisté však je, že monopost MP4/28 nebude jeho prací ovlivněn: "Na letošním voze nebude Matt s největší pravděpodobností vůbec pracovat. Jeho bude zajímat přednostně auto pro další rok. Na druhou stranu, Matt je závodník. Pokud bychom pro něj měli krátkodobou práci na tomto voze, tak by ji zcela jistě přijal. Bez debaty je pro tým, který už je silný, velkou posilou," zakončil Michael, který se s Morrisem setkal již u Williamsu.
Jeden z nejhorších monopostů McLarenu za poslední roky - MP4/28
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.