Bianchi i Chilton věří svému týmu a doufají, že dosáhnou ve zbytku sezony lepší výsledky.
Jules Bianchi: „Můj první závod v Monze ve Formuli 1 bude jistě pro mě jedním z nejvzácnějších momentů mé první sezony. Vloni jsem měl v Itálii příležitost jet v prvním tréninku, takže vím, jaké to je jezdit na tak výjimečném okruhu. Těším se na atmosféru a na to, že prožiju kus historie, která k tomuto okruhu patří. Ve Spa jsme zajeli dobrou kvalifikaci, byla pro nás povzbuzující. Neděle ale ukázala, jak je těžké využít šanci, kterou jsme měli. Zbývající závody sezony budou pro nás velkou výzvou, ale my už víme, co máme dělat. Všichni v našem týmu se snažíme najít vše, co by nám mohlo pomoci dostat ze současného vozu maximum.“
Max Chilton: „Je těžké uvěřit, že závod v Monze je současně koncem letošního závodění v Evropě, ale doufám, že i zbývající závody budou dobré i rychlé současně. Ve Spa jsem byl spokojený s postupem do druhé části kvalifikace, pak jsme absolvovali těžký závod. Osobně si ale myslím, že se krok za krokem blížím tam, kde chci být, zejména v kvalifikaci. V Monze a také ve zbývajících závodech si chci svou úroveň udržet. Na závod v Itálii se těším. Okruh znám z nižších formulových disciplin, je to vzrušující trať s maximální závodní rychlostí a nízkým přítlakem. Bylo by hezké zopakovat kvalifikaci ze Spa, ale vím, jak moc se musíme usilovat, abychom dostali z našeho současného vozu dobrý výkon. Povzbuzuje mě pocit, že naše strategie jde dobrým směrem, a když půjde vše, jak si představujeme, budeme lepší.“
John Booth (šéf týmu): „Náš kvalifikační výsledek ze Spa nás povzbudil a ukázal nám, čeho jsme schopni, když využijeme vhodnou příležitost. Na našem současném voze stále pracujeme a všichni v týmu se snaží, aby jim neušla žádná maličkost. Věříme, že dokážeme využít příležitosti i ve zbývajících závodech. Pro Monzu jsme připravili několik mechanických změn, které mají v spolupráci se staršími částmi zabezpečit nízký přítlak, který okruh v Itálii vyžaduje. Okruh v Monze patří k těm klasickým a není překvapením, že právě na něm budeme mít pozvaných nejvíc hostů.“
Red Bull vstupuje do nové éry po nečekaném odvolání Christiana Hornera, který stál v čele týmu od jeho začátků ve Formuli 1. Jeho nástupcem se stal Laurent Mekies, který do nové role nastoupil už pouhých 24 hodin po oznámení změny a nyní ho čeká spousta úkolů.
Po několika těsných soubojích na trati mezi Piastrim a Norrisem se znovu otevírá otázka vnitrotýmové dynamiky v McLarenu. Vzhledem ke konkurenceschopnosti obou jezdců se podobná situace může v budoucnu opakovat.
Překvapivé odvolání Christiana Hornera z Red Bullu může souviset se změnami ve vlastnické struktuře mateřské společnosti. V zákulisí se spekuluje, že právě nové mocenské rozložení mezi rakouskou a thajskou stranou mohlo být rozhodující ranou pro dlouholetého šéfa týmu.
Dr. Helmut Marko zavzpomínal na více než dvacet let trvající spolupráci s Christianem Hornerem, se kterým společně vybudovali z Red Bullu špičkový tým Formule 1. Jejich odlišné přístupy se často doplňovaly a stály za klíčovými rozhodnutími, která Red Bull dovedla k vrcholu.
Christian Horner sehrál klíčovou roli při uzavření dohody s Hondou, která Red Bull vrátila na špičku F1. Právě toto partnerství odstartovalo novou éru dominance týmu.
Günther Steiner vyjádřil překvapení nad nečekaným odchodem Christiana Hornera z čela Red Bullu a označil ho za výrazný otřes pro tým. Podle něj bude těžké nahradit lídra, který byl symbolem stability.
Bývalý jezdec F1 Jolyon Palmer označil penalizaci Oscara Piastriho po Velké ceně Velké Británie za „extrémní, mírně řečeno“. Trest vyvolal mezi odborníky a fanoušky kontroverzi.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.