Bianchi i Chilton věří svému týmu a doufají, že dosáhnou ve zbytku sezony lepší výsledky.
Jules Bianchi: „Můj první závod v Monze ve Formuli 1 bude jistě pro mě jedním z nejvzácnějších momentů mé první sezony. Vloni jsem měl v Itálii příležitost jet v prvním tréninku, takže vím, jaké to je jezdit na tak výjimečném okruhu. Těším se na atmosféru a na to, že prožiju kus historie, která k tomuto okruhu patří. Ve Spa jsme zajeli dobrou kvalifikaci, byla pro nás povzbuzující. Neděle ale ukázala, jak je těžké využít šanci, kterou jsme měli. Zbývající závody sezony budou pro nás velkou výzvou, ale my už víme, co máme dělat. Všichni v našem týmu se snažíme najít vše, co by nám mohlo pomoci dostat ze současného vozu maximum.“
Max Chilton: „Je těžké uvěřit, že závod v Monze je současně koncem letošního závodění v Evropě, ale doufám, že i zbývající závody budou dobré i rychlé současně. Ve Spa jsem byl spokojený s postupem do druhé části kvalifikace, pak jsme absolvovali těžký závod. Osobně si ale myslím, že se krok za krokem blížím tam, kde chci být, zejména v kvalifikaci. V Monze a také ve zbývajících závodech si chci svou úroveň udržet. Na závod v Itálii se těším. Okruh znám z nižších formulových disciplin, je to vzrušující trať s maximální závodní rychlostí a nízkým přítlakem. Bylo by hezké zopakovat kvalifikaci ze Spa, ale vím, jak moc se musíme usilovat, abychom dostali z našeho současného vozu dobrý výkon. Povzbuzuje mě pocit, že naše strategie jde dobrým směrem, a když půjde vše, jak si představujeme, budeme lepší.“
John Booth (šéf týmu): „Náš kvalifikační výsledek ze Spa nás povzbudil a ukázal nám, čeho jsme schopni, když využijeme vhodnou příležitost. Na našem současném voze stále pracujeme a všichni v týmu se snaží, aby jim neušla žádná maličkost. Věříme, že dokážeme využít příležitosti i ve zbývajících závodech. Pro Monzu jsme připravili několik mechanických změn, které mají v spolupráci se staršími částmi zabezpečit nízký přítlak, který okruh v Itálii vyžaduje. Okruh v Monze patří k těm klasickým a není překvapením, že právě na něm budeme mít pozvaných nejvíc hostů.“
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.