Bianchi i Chilton věří svému týmu a doufají, že dosáhnou ve zbytku sezony lepší výsledky.
Jules Bianchi: „Můj první závod v Monze ve Formuli 1 bude jistě pro mě jedním z nejvzácnějších momentů mé první sezony. Vloni jsem měl v Itálii příležitost jet v prvním tréninku, takže vím, jaké to je jezdit na tak výjimečném okruhu. Těším se na atmosféru a na to, že prožiju kus historie, která k tomuto okruhu patří. Ve Spa jsme zajeli dobrou kvalifikaci, byla pro nás povzbuzující. Neděle ale ukázala, jak je těžké využít šanci, kterou jsme měli. Zbývající závody sezony budou pro nás velkou výzvou, ale my už víme, co máme dělat. Všichni v našem týmu se snažíme najít vše, co by nám mohlo pomoci dostat ze současného vozu maximum.“
Max Chilton: „Je těžké uvěřit, že závod v Monze je současně koncem letošního závodění v Evropě, ale doufám, že i zbývající závody budou dobré i rychlé současně. Ve Spa jsem byl spokojený s postupem do druhé části kvalifikace, pak jsme absolvovali těžký závod. Osobně si ale myslím, že se krok za krokem blížím tam, kde chci být, zejména v kvalifikaci. V Monze a také ve zbývajících závodech si chci svou úroveň udržet. Na závod v Itálii se těším. Okruh znám z nižších formulových disciplin, je to vzrušující trať s maximální závodní rychlostí a nízkým přítlakem. Bylo by hezké zopakovat kvalifikaci ze Spa, ale vím, jak moc se musíme usilovat, abychom dostali z našeho současného vozu dobrý výkon. Povzbuzuje mě pocit, že naše strategie jde dobrým směrem, a když půjde vše, jak si představujeme, budeme lepší.“
John Booth (šéf týmu): „Náš kvalifikační výsledek ze Spa nás povzbudil a ukázal nám, čeho jsme schopni, když využijeme vhodnou příležitost. Na našem současném voze stále pracujeme a všichni v týmu se snaží, aby jim neušla žádná maličkost. Věříme, že dokážeme využít příležitosti i ve zbývajících závodech. Pro Monzu jsme připravili několik mechanických změn, které mají v spolupráci se staršími částmi zabezpečit nízký přítlak, který okruh v Itálii vyžaduje. Okruh v Monze patří k těm klasickým a není překvapením, že právě na něm budeme mít pozvaných nejvíc hostů.“
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.