Oba jezdci Mercedesu - Rosberg a Hamilton - se do Itálie těší kvůli tradici okruhu a skvělým fanouškům.
Nico Rosberg: „Monza byla vždy jedním z mých nejoblíbenějších okruhů. Líbí se mi, protože má unikátní specifika, včetně vysokých rychlostí a malého přítlaku. Čeká nás poslední evropský závod a italští tifosi určitě vytvoří skvělou atmosféru. Umím italsky, takže si s nimi můžu popovídat.
Mám dobrý pocit z toho, že můžeme přijet do Itálie s vědomím, že máme k dispozici rychlý vůz. Doufám, že v Monze vybojujeme dobrý výsledek, podobný tomu v Belgii. Budeme pokračovat v útoku na nejvyšší pozice. Vím, že všichni v našem týmu na tom pracují s plným nasazením.“ Lewis Hamilton: „Monza je ohromný okruh, kde prožíváte neuvěřitelné pocity, přičemž jedete nejvyšší rychlostí v sezoně. Samotná trať a atmosféra Vám dávají pocit, že se vracíte ke kořenům Formule 1. Aerodynamika vozu, kterou používáme v Itálii je trochu jiná, než v ostatních závodech.
Tady potřebujete nízký přítlak, abyste mohli dosáhnout co největší rychlost na čtyřech dlouhých rovinkách. Vloni jsem v Monze vyhrál poprvé, byly to nepopsatelné pocity. V Belgii jsme absolvovali dobrý víkend, potřebujeme pokračovat v nastoupeném trendu i ve druhé polovině sezony.“ Ross Brawn: „Velká cena Itálie tradičně uzavírá evropskou část sezony Formule 1. Je to jeden z mých nejoblíbenějších závodů. V Monze panuje zvláštní atmosféra – historické místo a zanícení tifosi jsou inspirující. Co se týče nastavení vozu, Monza je výjimečným závodem.
Potřebujete nízký přítlak kvůli maximální rychlosti. Důležitý je také výkon motoru na dlouhých rovinkách. S výkonem týmu v Belgii jsem byl velmi spokojený hlavně proto, že jsme potvrdili druhé místo v Poháru konstruktérů. Zatím nejsme v boji o titul, ale budeme dělat vše pro snížení náskoku.“
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.