Felipe Massa po slušném výkonu jeho týmu v Belgii věří v úspěšnou druhou polovinu sezony.
I když VC Belgie nebyla zrovna závodem, který by si Massa chtěl dávat za rámeček, tak Brazilec věří v lepší druhou polovinu sezony a doufá, že jeho tým bude v následujících závodech hodně konkurenceschopným. To, že se auto v Belgii zlepšilo, dokázal minimálně Fernando Alonso, který se dostal z deváté pozice na startu až na konečné druhé místo. Massa během závodu získal méně míst - z desáté pozice na startu projel cílem jako sedmý.
Potěšitelné pro Scuderii bylo, že novinky, které dovezli do Spa-Francorchamps, přinesly přesně to, v co v Maranellu doufali. "Všechno, co jsme dovezli do Belgie, jsme také použili a měli na autě," říká Felipe Massa. Brazilec se tak po dobrém výkonu týmu v Belgii těší na zbytek sezony. "Doufám, že v tomto směru budeme moci pokračovat. Pokud to budeme dělat, tak bude auto lepší."
Ferrari v Belgii ale v minulosti udělalo několik chyb. "V některých závodech jsme nevyužili určité příležitosti, protože několik věcí nefungovalo. Tím jsme ztratili nějaký čas. Myslím, že musíme pracovat dále a na auto přinášet nové díly, abychom byli ještě konkurenceschopnější. Od teď až do konce sezony budeme moci více atakovat než v první polovině roku."
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.