Ferrari bude vyvíjet maximální úsilí až po Singapur. Pak všechno zanalyzuje a uvidí, co bude dál.
Šéfinženýr Ferrari Pat Fry vyhlásil, že příchod Jamese Allisona do Maranella mu umožní více se soustředit na vylepšení výkonnosti vozu F138.
Bývalý inženýr Lotusu Allison, který oficiálně začíná ve Ferrari pracovat od příštího týdne, bude mít funkci po Patu Fryovi – technický ředitel pro šasi. Bude to podruhé, co bude pracovat pro Ferrari. V letech 2000 až 2005 pracoval v týmu pod Rossem Brawnem.
„Myslím, že angažování Jamese do našeho týmu je pro nás dobrá věc, vždyť je to skvělý chlap, ne? Ve skutečnosti budu mít stále ohromné množství práce. Bude to v podstatě něco jako reformovat organizaci, vést podnik a současně pokoušet se dohlížet na vůz.
Myslím, že budu mít víc času na to, abych se mohl koncentrovat na to, co dělá vůz rychlým. My dva si práci rozdělíme. Na přemýšlení bude o jeden mozek víc a to může jen pomoci,“ říká Fry.
Dále popisuje, jaké jsou záměry Ferrari se stávajícím vozem ve zbytku letošní sezony: „Stále se snažíme, jak jen to jde. Máme nějaká vylepšení z tunelu, novinky jsou připraveny také pro Monzu a pro Singapur. Takže vyvíjíme maximální úsilí až po Singapur. Pak všechno zanalyzujeme a uvidíme, co bude dál.“
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.