Generální ředitel McLarenu Jonathan Neale si nemyslí, že by vylepšení jejich vozu stačila, aby do konce sezóny vyhráli alespoň jeden závod.
Tým z Wokingu nasadil během poslední velké ceny před letní přestávkou několik novinek, které fungovaly a přispěly k pokroku (jejich rozbor najdete zde). Jezdci z nich měli dobrý pocit a Jenson Button po závodě v Maďarsku dokonce uvedl, že by v Belgii mohli bojovat o pódium.
To ve včerejším konferenčním rozhovoru s novináři ale Neale mírně zpochybňoval: "Nechci používat slova Jensona, ale myslím, že hovořil o jiných lídrech, které jsme viděli po většinu času v několika posledních závodech před sebou."
Na dotaz, jaké jsou letos šance McLarenu na vítězství, odpověděl: "Myslím, že to bude skutečnou výzvou, mám-li být upřímný." Přiznal, že sice s vozem konečně dosáhli pokroku, jenže se už dostali do bodu, kdy se více věnují vozu pro příští rok.
"Pracovali jsme neuvěřitelně tvrdě na tom, abychom do Maďarska přivezli balík vylepšení. Nedostali jsme do něj vše, co jsme čekali, takže stále zbývá odvést nějakou výjimečnou práci, a po Spa v ní budeme pokračovat.
Určitě jsme ale s tímto vozem nedosáhli toho, čeho jsme chtěli. Zbývá ohromná spousta práce na tom, abychom to pochopili a dostali se do dobré formy pro příští sezónu," dodává Neale. McLarenu v šampionátu patří až šestá příčka, na pátou Force Indii ale ztrácí už pouze dva body.
Jenson Button si s vylepšeným McLarenem dojel na Hungaroringu pro sedmé místo(foto: McLaren Mercedes)
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.