U Red Bullu říkali nahlas to, co si ostatní jenom mysleli, tvrdí šéf týmu Christian Horner.
Na začátku této sezony tým Red Bull kritizoval pneumatiky Pirelli a jeho konkurence to vysvětlovala tím, že pneumatiky jednoduše Red Bullu nevyhovují. Nakonec pneumatiky nevyhovovaly žádnému týmu a v Pirelli byli nuceni přistoupit ke změnám. V Red Bullu jsou rádi, že jako první na problémy s pneumatikami upozorňovali oni.
„My jsme byli jenom upřímní, nechtěli jsme lhát jenom proto, abychom byli politicky korektní,“ vyjádřil se Horner pro Autosport. „Chtěli jsme čestně řešit situaci. My jsme jenom říkali to, co si ostatní mysleli, jenom neměli odvahu to veřejně proklamovat.“
Tým Red Bull si stál za svým. „Naše názory zůstali stejné, naštěstí v Pirelli změnili přístup. Napomohli jsme tomu nebo ne? To nevím. Nakonec se vlastně nezměnilo nic podstatného, ale situace je teď pro Formuli 1 lepší.
My jsme na začátku sezony tvrdili jen to, že náš vůz je rychlý, ale také, že pneumatiky mají velký vliv na konečný výsledek. Naše tvrzení byly vždy stejné, od Melbourne až po Silverstone.
Náš postoj se nezměnil ani trochu, přesto jsme v tom období třikrát zvítězili. Cítili jsme, že situace není dobrá pro piloty, protože si stále museli hlídat pneumatiky, aby je příliš nepoškodili. Po Montrealu mohou na vůz přitlačit více, aby mohli mezi sebou závodit.“
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.