U Red Bullu říkali nahlas to, co si ostatní jenom mysleli, tvrdí šéf týmu Christian Horner.
Na začátku této sezony tým Red Bull kritizoval pneumatiky Pirelli a jeho konkurence to vysvětlovala tím, že pneumatiky jednoduše Red Bullu nevyhovují. Nakonec pneumatiky nevyhovovaly žádnému týmu a v Pirelli byli nuceni přistoupit ke změnám. V Red Bullu jsou rádi, že jako první na problémy s pneumatikami upozorňovali oni.
„My jsme byli jenom upřímní, nechtěli jsme lhát jenom proto, abychom byli politicky korektní,“ vyjádřil se Horner pro Autosport. „Chtěli jsme čestně řešit situaci. My jsme jenom říkali to, co si ostatní mysleli, jenom neměli odvahu to veřejně proklamovat.“
Tým Red Bull si stál za svým. „Naše názory zůstali stejné, naštěstí v Pirelli změnili přístup. Napomohli jsme tomu nebo ne? To nevím. Nakonec se vlastně nezměnilo nic podstatného, ale situace je teď pro Formuli 1 lepší.
My jsme na začátku sezony tvrdili jen to, že náš vůz je rychlý, ale také, že pneumatiky mají velký vliv na konečný výsledek. Naše tvrzení byly vždy stejné, od Melbourne až po Silverstone.
Náš postoj se nezměnil ani trochu, přesto jsme v tom období třikrát zvítězili. Cítili jsme, že situace není dobrá pro piloty, protože si stále museli hlídat pneumatiky, aby je příliš nepoškodili. Po Montrealu mohou na vůz přitlačit více, aby mohli mezi sebou závodit.“
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.