Ross Brawn věří, že dosavadní výkony Nica Rosberga v této sezoně - doposud startoval čtyřikrát z první řady a vyhrál dvě Velké ceny - ospravedlňují návrat Michaela Schumachera do Formule 1.
Sedminásobný mistr světa, Michael Schumacher, se do Formule 1 vrátil v roce 2010, nicméně ve své 'druhé' kariéře ve světě Grand Prix nezanechal takový dojem, jaký se od něj očekával, a můžeme říci, že jeho výkony zůstaly za očekáváními. I když se občas vyrovnal kolegovi Rosbergovi, celkově s ním vždy prohrál.
Zatímco někteří přičítají neuspokojivé výsledky po jeho návratu na vrub jeho věku, Ross Brawn má za to, že na vině bylo auto. Podle něj příchod Lewise Hamiltona, který je velmi často považován za jednoho ze tří nejlepších jezdců současné F1, poskytl dobrou laťku pro posouzení výkonů Nica Rosberga.
Díky tomu se můžeme dopracovat k ohodnocení výkonů Michaela Schumachera v jeho třech letech u Mercedesu: "Lewis poskytl týmu skvělé srovnání a je skvělým jezdcem. Všichni víme, že jeho jezdecké schopnosti jsou opravdu na špici.
Michael býval často Nicem zastíněn, podle Brawna to nebylo proto, že by na F1 už neměl, ale proto, že Nico je lepší, než si spousta lidí myslí
S Michaelem je to trošku nešťastné, protože jsme neměli srovnání. Michael si občas s Nicem zažil těžké chvilky. Bylo to proto, že už Schumacher nebyl tak dobrým, jak býval? A nebo to bylo prostě proto, že Nico je lepší, než si většina lidí myslí? Myslím, že letos už všichni jasně vidí, že to bylo proto, že Nico je lepší, než si většina lidí myslí."
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.