Lewis Hamilton si je jistý, že Mercedes bude mít příští rok jeden z nejsilnějších balíků, bude s ním proto třeba počítat v bitvě o titul.
Formule 1 příští rok přejde na nové 1,6litrové V6 turbomotory s ERS a Mercedes bude společně s Ferrari a s Renaultem jedním z pouhých tří dodavatelů. Hamilton věří, že se Stříbrným šípům podaří postavit velmi silný motor, který po letošních lekcích doplní rovněž kvalitním vozem.
"Momentálně na to opravdu moc nemyslím, ale jsem si jistý, že Mercedes odvede na motoru neuvěřitelnou práci. Jsem si jistý, že příští rok budeme mít velmi silný motor," soudí pilot Mercedesu.
"Bude to však těžké pro všechny. Nová pravidla znamenají, že budeme muset odjet delší vzdálenost a svou roli bude hrát spolehlivost a všechno ostatní," pokračuje. Týmy budou moci během sezóny beztrestně použít nikoliv osm, ale pouze pět motorů. Omezena je navíc spotřeba (100 kg paliva na závod) i maximální okamžitý průtok paliva (100 kg/hod).
"Jsem z toho nadšený. Pneumatiky budou bezpochyby předmětem rozhovorů, jako tomu je vždycky, jsem však spokojený s týmem a s tím, jak se zlepšil v aerodynamickém tunelu a v porozumění ve vývojovém procesu během sezóny. Opravdu věřím, že příští rok budeme v konkurenceschopné pozici," dodává Hamilton.
Hamilton věří, že se Mercedesu pro příští rok podaří připravit velmi silný motor i šasi(ilustrační foto: Mercedes AMG F1 Team)
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.