Britský pilot na tom hodlá začít pracovat už na konci srpna před Velkou cenou Belgie ve Spa.
Jezdec týmu Marussia Max Chilton si dal do druhé poloviny sezony za svůj cíl zlepšit svoje výkony v kvalifikaci. Mladému Britovi se zatím podařilo vždy dojet do cíle, slabinou ale zůstává kvalifikace. Zatím byl jen jednou lepší, než jeho týmový kolega Jules Bianchi. Chilton připouští, že ho to netěší, jak v této sezoně probíhají kvalifikační jízdy, a říká, že samozřejmě existuje prostor na zlepšení hned od závodu v Belgii.
"Jsem trochu frustrovaný, protože kvalifikace byla vždy mojí silnou stránkou. Když se podívám na své působení ve Formuli 3 a v GP2, vím, že jsem rychlým pilotem. V kvalifikaci jsem si vždy věřil. V kvalifikacích ve Formuli 1, které jsem zatím absolvoval, byly ty časové odstupy větší, než by měli být, ale je to důsledek mnohých faktorů. Není to jen o hodnocení dosažených časů v tabulce. Někdy je potřeba vědět, co se děje za scénou.“
„Na simulátoru jsme vždy blízko stanovených cílů, protože nejsme ovlivňováni mnohými věcmi. To není výmluva. Jistě, jsou věci, na kterých musím pracovat a já se pokusím v nich uspět. Vím, že jsem udělal nějaké chyby, ty chci v druhé polovině sezony eliminovat. Se svým závodním tempem jsem zatím spokojený.“
Chiltonovo průměrné místo na startu dosahuje e v této sezoně hodnoty 20,7.
Podle zdrojů z paddocku míří Isack Hadjar na postup do Red Bullu v roce 2026. Nadcházející tři závody jsou klíčové pro Yukiho Tsunodu, který nevylučuje návrat k týmu Racing Bulls.
Fernando Alonso říká, že během své dlouhé kariéry ve Formuli 1 zažil jak chvíle štěstí, tak i smůly, a celkově se podle něj tyto momenty vyrovnaly. Otevřeně ale přiznává, že nejvíc ho stále tíží fakt, že na další vítězství v závodě Grand Prix čeká už velmi dlouho.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.