Brazilský tisk už našel náhradu za Massu po jeho možném odchodu z Formule 1 - Felipeho Nasra.
Felipe Massa a Ferrari nejsou jistou dvojicí pro rok 2014. Jestli se rozejdou, brazilský pilot zřejmě opustí Formuli 1, protože se už dříve vyjádřil, že netouží závodit v malém týmu.
Bernie Ecclestone situaci pozorně sleduje, protože Felipe je jediným brazilským jezdcem Formule 1 a může se stát, že tato země nebude mít v roce 2014 svého reprezentanta v nejsledovanějším motoristickém mistrovství.
Felipe Nasr, který v současnosti jezdí šampionát GP2 v týmu Carlin, by mohl být pro Bernieho „rezervou“. Podle brazilského tisku Ecclestone Nasrovi kdysi řekl: „Budu Ti vždy k dispozici, když budeš potřebovat poradit. Můžeš mi kdykoliv zavolat, já potřebuji brazilského pilota.“
„Mluvil jsem s několika týmy a zdá se mi, že na lidi z nich udělal Felipe dost dobrý dojem pokrokem, který dosáhl v průběhu posledních let,“ dodává Ecclestone.
Samotný Felipe Nasr zůstává opatrný. „Jsme blízko realizace mého snu, kterým je připojit se ke špičce automobilového sportu, ale není to tak snadné. Záleží na mých výsledcích a na finanční podpoře, kterou bych dostal.“
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.