Sauber podle německých médií není jediným týmem, který Nicovi Hülkenbergovi dluží peníze. Za služby mu dosud nezaplatila ani Force India.
Mladý Němec minulý rok během velkých cen získal pro indickou stáj celkem 63 bodů, dosud však na veškeré dohodnuté peníze stále čeká. "Je to vůbec otázka? Pokud jde o čísla a platy, nemůžu nic říct. Na to existují smlouvy," komentuje zprávu Hülkenberg.
Nechce se mu ani blíže hovořit o vypovědění smlouvy se Sauberem, který mu momentálně také neplatí. "Odpověď je stejná, jako dříve," uvádí pilot, který závodí za švýcarský tým v podstatě zadarmo. Nepopřel však to, že o přestupu před sezónou 2014 jedná s jinými týmy - včetně Ferrari a Lotusu.
Dlužné peníze mohli sehrát roli v tom, proč se na konci minulého roku rozhodl opustit Force Indii a přejít k Sauberu. Jenže zatímco indický tým letos získal už 59 bodů a je v šampionátu pátý, Sauber se trápí a na svém kontě má bodů pouze sedm.
Nico si tedy moc nepolepšil. "Zatím jsme určitě nepředvedli to, v co se doufalo. Ale život už je někdy takový," krčí Hülkenberg rameny. Na dotaz, zda svého přestupu nelituje, odpovídá: "Ne. Za svými rozhodnutími si stojím."
Nico Hülkenberg dojel v Maďarsku po penalizaci za překročení maximální rychlosti v boxech těsně za bodovanou desítkou (foto: Sauber Motorsport AG)
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.