Podle Lotusu přišel Romain Grosjean o naději na slušný výsledek spíše kvůli Sebastiana Vettela než kvůli penalizaci, kterou obdržel v polovině Velké ceny Maďarska.
Grosjean byl po kvalifikaci jedním z favoritů na vítězství, místo toho však zažil frustrující odpoledne poté, co jeho strategie byla narušena jízdou za Vettelem v úvodní části.
Tým se s ním pak snažil přejít ze tří na dvě zastávky, aby německého mistra světa přeskočil - ani to žel nevyšlo, protože další čas ztratil za Jensonem Buttonem a navíc si vysloužil penalizaci za výjezd mimo trať při předjíždění Ferrari Felipeho Massy.
Podle šéfa Lotusu Erica Boulliera mohl být výsledek jiný, pokud by se za Red Bullem nezdržel: "Ano, mohlo to být lepší, ale nečekali jsme, že se zasekne na začátku závodu za Vettelem, abych byl upřímný. Pak už bylo po šancích na vítězství pro Romaina."
Druhý krátký stint byl zaměřený na to, aby udělali něco jinak než Vettel, pro změnu jej však zdržel Button: "U těchto pneumatik jsme věděli, že můžeme flexibilně měnit délku sitnů. Žel naše zastávka byla delší, než jsme čekali, a tak jsme se zasekli za Buttonem."
Definitivně po nadějích měl Grosjean po trestném průjezdu boxy za to, že se při předjetí Massy dostal všemi čtyřmi koly mimo bílou čáru ohraničující dráhu v zatáčce č. 4. Nebyla tato penalizace přísná?
"Myslím, že jo. Musíme však samozřejmě respektovat pravidla a rozhodnutí komisařů. Byl to hezký manévr a i Massa souhlasil, že to bylo trochu tvrdé [rozhodnutí komisařů]. Máte však pevná pravidla - a pravidla jsou pravidla," dodává Boullier.
Grosjean se při předjíždění Massy ocitl všemi čtyřmi koly mimo dráhu- čára k ní dle pravidel ještě patří, obrubník již nikoliv
Zástupce jezdců mezi komisaři v Maďarsku Allan McNish rozhodnutí v případě Grosjeana hájil: "Vím, že někteří lidé nesouhlasí či nechápou rozhodnutí komisařů během víkendu. Aby bylo jasno - a bez rozebírání jakýchkoliv podrobností - komisaři jsou čtyři, ne jen jeden. Všichni mají při rozhodování stejný hlas a nikdo nerozhoduje o jedné věci, je to společný proces. Komisaři se musí držet pravidel tak, jak jsou napsaná. On je nepíšou ani je nemohou měnit - pouze je aplikují."
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.