Závodní jezdci Jenson Button ani Sergio Pérez se nezúčastní testování v Silverstone. McLaren místo nich dá šanci svým testovacím pilotům, kteří se zaměří na vývoj letošního vozu a některé díly pro příští rok.
I když závodní piloti mohou do testu mladých jezdců nastoupit, McLaren od středy do pátku upřednostní své vývojové jezdce: Kevina Magnussena (středa), Olivera Turveyho (čtvrtek) a Garyho Paffetta (pátek).
Šéf Martin Whitmarsh říká, že se jeho tým zaměří především na experimenty se současným vozem MP4-28 ve snaze více mu porozumět: "Silverstoneovský test mladých jezdců pro nás bude extrémně užitečnou příležitostí pro další výzkumné práce na efektech aerodynamiky a mechanických změn vozu."
"Stejně důležitý bude i pro naše testovací a vývojové jezdce, kterým poskytne řádnou příležitost rozvíjet své znalosti a poznání moderního stroje Formule 1, zatímco jim nám zároveň pomůže vylepšit korelaci mezi tratí a simulátorem," dodává šéf týmu.
Vzhledem k nasazení 32letého Paffetta někteří nadcházející akci sarkasticky označují testem starých pilotů. Kdo kdy nastoupí, to se můžete dozvědět z níže přiložené tabulky.
Force India své jezdecké složení bude upřesňovat každé ráno před zahájením testů.
Red Bull ve svých týmech nasadí hned sedm jezdců, ve voze RB9 dá jeden den šanci také Danielovi Ricciardovi ze své juniorské stáje Toro Rosso - evidentně mu věří více než Jeanovi-Ericovi Vergnemu, pokud jde o možného kandidáta na místo Marka Webbera, který po sezóně v F1 končí a testů se nakonec nezúčastní. Mladý Carlos Sainz si užije jízdy v obou týmech.
Do Silverstone navzdory původním předpokladům nedorazí ani Kimi Räikkönen, jenž měl v pátek testovat s Lotusem.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.