Ross Brawn uvedl, že plánuje setrvání u Mercedesu i v příštím roce.
Paddy Lowe, bývalý technický ředitel McLarenu, má za sebou první závod ve svém novém působišti. Mercedes (respektive jeho výkonný ředitel Toto Wolff) jej najal v reakci na nepovedený závěr loňské sezony a měl být náhradnou za současného šéfa týmu, Rosse Brawna. Od tohoto záměru však zřejmě upustili.
Na odchod z F1 se Brawn zatím nechystá a těší se na změny pravidel pro rok 2014 a nové turbo motory. "Do příštího roku máme dobře našlápnuto a tu zábavu si nechci nechat ujít. Bude to velká změna a to celého vozu - nejen aerodynamiky, jako tomu bylo doposud," uvedl pro BBC osmapadesátiletý Brit.
V Brackley se bude o budoucnosti jedné z nejúspěšnějších osobností současné F1 jednat a podle BBC je cílem Mercedesu si Brawna ponechat, avšak ne nutně v jeho dosavadní pozici. "V současnosti je šéfem Ross. Nevím, jak dlouho v této pozici bude chtít zůstat. Tyto plány nejsou vyřešeny," okomentoval situaci Lowe, který je výkonným ředitelem (techniky).
Upozornil také, že prvním, kdo jej v týmu uvítal, byl právě Brawn a atmosféra mezi nimi je přátelská. "Byl opravdu rád, že jsem se k týmu přidal a zapojil se do práce. To ukazuje, že se necítí být ohrožen. Je rád, že jsem se k nim přidal a já jsem rád, že s ním mohu spolupracovat," nechal se slyšet.
Zhodnotil také první měsíc u nového týmu. "Čtyři týdny uběhly jako voda a nepřipadá mi, že to byl měsíc. Stále se učím. Trvalo mi tři týdny, než jsem se se všemi seznámil. Stále si zvykám a uvidíme, jak se to všechno ustálí," řekl.
Dodal, že už se zapojil do práce a to jak během závodního víkendu či při vývoji nového vozu. Zatím se ale prý nezaměřil na nic konkrétního.
FIA zavádí novou směrnici TD055A, která zpřísňuje pravidla pro kontrolu aerodynamických prvků. Tento krok reaguje na problémy z loňské sezóny a má zajistit spravedlivější podmínky pro všechny týmy.
Charles Leclerc hodnotil obtížný start do sezóny 2025 po závodě v Austrálii, kde skončil na osmé příčce. Uvedl, že Ferrari musí zaměřit pozornost na dvě klíčové oblasti, které budou rozhodující pro zlepšení výkonu týmu v dalších závodech.
Lando Norris se pustil do kritiky George Russella, když se vyjádřil k jejich sporu ohledně výhody McLarenu v porovnání s ostatními týmy ve Formuli 1. Norris naznačil, že Russellův přístup k této debatě není úplně správný.
Carlos Sainz měl smolný debut ve Williamsu, když jeho závod ve Velké ceně Austrálie skončil už v úvodním kole. Tým ale odjel s pozitivním výsledkem díky Alexi Albonovi, který zajel na pátém místě a připsal Williamsu deset bodů.
Andrea Stella, šéf McLarenu, vysvětlil, proč se Max Verstappen v závěru Velké ceny Austrálie přiblížil k vítězství, ale Lando Norris si nakonec i přes technické problémy udržel vedení.
Isack Hadjar zažil smolný debut ve F1, když havaroval už během formace na start VC Austrálie a neodstartoval. Zatímco fanoušci projevili pochopení, Helmut Marko se na adresu mladého Francouze vyjádřil poměrně kriticky.
Úvodní závod sezóny 2025, Velká cena Austrálie, představoval pro šest nováčků náročnou výzvu, přičemž pouze jeden z nich dokázal projít celým závodem bez úhony.
Lando Norris je přesvědčen, že kdyby se podobná chaotická situace v závodě Velké ceny Austrálie odehrála loni, pravděpodobně by nevyhrál. Podle něj byl letošní závod jiný a lepší příprava týmu mu umožnila získat vítězství v těžkých podmínkách.
Ferrari v Austrálii chybovalo ve strategii a doplatilo na riskantní rozhodnutí. Šéf týmu Fred Vasseur přiznal, že ponechání Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca na suchých pneumatikách v závěrečných deštivých kolech nebylo správnou volbou. Špatný odhad podmínek nakonec stál Ferrari lepší umístění.
Sezóna 2025 Formule 1 odstartovala dramaticky a plná nečekaných momentů, ale Lando Norris se nenechal rozhodit a vykročil do boje o titul tím nejlepším možným způsobem.
Lando Norris po triumfu v GP Austrálie zdůraznil, že McLaren zůstává realistický a nepropadá euforii. Reagoval tak na slova George Russella, který naznačil, že tým už může začít směřovat své ambice k sezoně 2026.
Max Verstappen skončil druhý v deštivé Velké ceně Austrálie za Landem Norrisem z McLarenu. Přestože Red Bull v současnosti za McLarenem zaostává, tým se zaměřuje na minimalizaci ztráty a přípravu na další fázi sezóny.