Ross Brawn uvedl, že plánuje setrvání u Mercedesu i v příštím roce.
Paddy Lowe, bývalý technický ředitel McLarenu, má za sebou první závod ve svém novém působišti. Mercedes (respektive jeho výkonný ředitel Toto Wolff) jej najal v reakci na nepovedený závěr loňské sezony a měl být náhradnou za současného šéfa týmu, Rosse Brawna. Od tohoto záměru však zřejmě upustili.
Na odchod z F1 se Brawn zatím nechystá a těší se na změny pravidel pro rok 2014 a nové turbo motory. "Do příštího roku máme dobře našlápnuto a tu zábavu si nechci nechat ujít. Bude to velká změna a to celého vozu - nejen aerodynamiky, jako tomu bylo doposud," uvedl pro BBC osmapadesátiletý Brit.
V Brackley se bude o budoucnosti jedné z nejúspěšnějších osobností současné F1 jednat a podle BBC je cílem Mercedesu si Brawna ponechat, avšak ne nutně v jeho dosavadní pozici. "V současnosti je šéfem Ross. Nevím, jak dlouho v této pozici bude chtít zůstat. Tyto plány nejsou vyřešeny," okomentoval situaci Lowe, který je výkonným ředitelem (techniky).
Upozornil také, že prvním, kdo jej v týmu uvítal, byl právě Brawn a atmosféra mezi nimi je přátelská. "Byl opravdu rád, že jsem se k týmu přidal a zapojil se do práce. To ukazuje, že se necítí být ohrožen. Je rád, že jsem se k nim přidal a já jsem rád, že s ním mohu spolupracovat," nechal se slyšet.
Zhodnotil také první měsíc u nového týmu. "Čtyři týdny uběhly jako voda a nepřipadá mi, že to byl měsíc. Stále se učím. Trvalo mi tři týdny, než jsem se se všemi seznámil. Stále si zvykám a uvidíme, jak se to všechno ustálí," řekl.
Dodal, že už se zapojil do práce a to jak během závodního víkendu či při vývoji nového vozu. Zatím se ale prý nezaměřil na nic konkrétního.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.