U Lotusu by rádi znali odpověď na otázku, zda s nimi Kimi Räikkönen bude spolupracovat i v příštím roce. Eric Boullier uvedl, že bojují tvrdě, aby si finského pilota udrželi a dodal, že Räikkönen není jen tak na prodej.
Lotus se snaží přesvědčit Kimiho Räikkönena, aby rozhodnutí o své budoucnosti provedl co nejrychleji. Zatímco Räikkönen i šéf Red Bullu, Christian Horner, ohledně plánů pro rok 2014 prozatím nikam nespěchají, podle šéfa Lotusu, Erica Boulliera, dali v Enstone Räikkönenovi najevo, že potřebují mít čas na rozhodování a plánování budoucnosti.
"Očekáváme, že rozhodnutí, zda zůstane nebo ne, padne před letní pauzou," řekl Boullier německému deníku Bild am Sonntag. Dodal také, že podle něj je Enstone pro Finského pilota tím pravým místem.
"Tvrdě bojujeme, abychom si Kimiho udrželi. Uděláme vše, co bude v našich silách. Osobně jsem přesvědčen, že příští rok bude v našem voze. Kimi není na prodej, nepotřebuje více peněz, takže Red Bull si ho nemůže jen tak koupit."
"Vím, co se mu honí hlavou a peníze nejsou tím hlavním faktorem. Postavili jsme tým kolem něj a jeho potřeb. Má rád spolupráci s našimi lidmi, inženýry a managementem. Má rád svou svobodu víc než cokoliv jiného. A na rozdíl od ostatních týmu to tady dostane společně s dobrým autem," upozornil.
Zamýšlí se také, proč není Red Bull pro "Icemana" vhodným týmem. "Zaprvé - Red Bull je postaven kolem Vettela, takže Kimi by se musel zařadit za závodníka, který jim získal tři tituly. Další věcí je, že s námi musí dělat mnohem méně PR akcí. I proto je u nás spokojen. Kimi chce Vettela porazit, ale ne za každou cenu. Tohle všechno můžu použít jako argument ve prospěch Lotusu," dodal Boullier.
Po krátké pauze a nabírání sil po náročné trojici závodů je tu další adrenalinová jízda – Formule 1 se o víkendu vrací na scénu Velkou cenou Miami, kde se očekává další dramatické dějství sezóny 2025.
Racing Bulls představil pro Velkou cenu Miami jednorázové růžovo-bílé zbarvení monopostů inspirované novou příchutí Red Bull Summer Edition. Své zbarvení představil i Sauber.
Ferrari představilo pro Velkou cenu Miami speciální lakování. Zatímco někteří oceňují moderní prvky značky HP, jiní kritizují design jako nevyvážený a chaotický.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.