U Lotusu by rádi znali odpověď na otázku, zda s nimi Kimi Räikkönen bude spolupracovat i v příštím roce. Eric Boullier uvedl, že bojují tvrdě, aby si finského pilota udrželi a dodal, že Räikkönen není jen tak na prodej.
Lotus se snaží přesvědčit Kimiho Räikkönena, aby rozhodnutí o své budoucnosti provedl co nejrychleji. Zatímco Räikkönen i šéf Red Bullu, Christian Horner, ohledně plánů pro rok 2014 prozatím nikam nespěchají, podle šéfa Lotusu, Erica Boulliera, dali v Enstone Räikkönenovi najevo, že potřebují mít čas na rozhodování a plánování budoucnosti.
"Očekáváme, že rozhodnutí, zda zůstane nebo ne, padne před letní pauzou," řekl Boullier německému deníku Bild am Sonntag. Dodal také, že podle něj je Enstone pro Finského pilota tím pravým místem.
"Tvrdě bojujeme, abychom si Kimiho udrželi. Uděláme vše, co bude v našich silách. Osobně jsem přesvědčen, že příští rok bude v našem voze. Kimi není na prodej, nepotřebuje více peněz, takže Red Bull si ho nemůže jen tak koupit."
"Vím, co se mu honí hlavou a peníze nejsou tím hlavním faktorem. Postavili jsme tým kolem něj a jeho potřeb. Má rád spolupráci s našimi lidmi, inženýry a managementem. Má rád svou svobodu víc než cokoliv jiného. A na rozdíl od ostatních týmu to tady dostane společně s dobrým autem," upozornil.
Zamýšlí se také, proč není Red Bull pro "Icemana" vhodným týmem. "Zaprvé - Red Bull je postaven kolem Vettela, takže Kimi by se musel zařadit za závodníka, který jim získal tři tituly. Další věcí je, že s námi musí dělat mnohem méně PR akcí. I proto je u nás spokojen. Kimi chce Vettela porazit, ale ne za každou cenu. Tohle všechno můžu použít jako argument ve prospěch Lotusu," dodal Boullier.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.