Felipe Massa si myslí, že má dobrou šanci na roční prodloužení své smlouvy u Ferrari. Zálusk na Le Mans si však nedělá.
V létě 2012 byla další budoucnost Felipeho Massy u Ferrari hodně nahnutá poté, co nepředváděl nijak zářné výkony, zatímco Fernando Alonso s podceňovaným autem vedl šampionát. "Nevěřím tomu, že to bude dlouho trvat," řekl Felipe Massa o možné smlouvě pro příští rok. "Možná do doby, kdy skončí první část této sezony. Věřím, že mám dobré šance na to, abych zde zůstal. Musíme pracovat a získávat dobré výsledky. Protože nakonec jsou to výsledky v závodě, co se počítá. A co se zbývajících závodů sezony týče, tak jsem optimistický."
Díky odchodu Webbera z F1 má Massa o konkurenta na sedačku u Ferrari méně. Ve svém kolegovi, Fernandu Alonsovi, má Brazilec zase velkého zastánce, Španělovi se totiž nakonec poměrně slušná dvojka v týmu náramně hodí. Že by tedy Felipe po sezoně ukončil kariéru, se jeví jako nepravděpodobné. Ale co až jednou tento čas přece přijde? "Nevím, co pak budu dělat. Každopádně dále závodit."
"Nejsem si jistý, jestli by mě vzrušovalo zrovna Le Mans, protože tam jezdí rozdílná auta, která se liší až v řádu 20 sekund na kolo. Možná bych radši kratší závody, ve kterých musíte letět od začátku do konce - jako například DTM. Ale netuším, kdy skončím, takže doufám, že budu moci ještě několik let bojovat o vítězství a o šampionát."
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.
Mick Schumacher jedná s týmem Cadillac o své možné návratu do Formule 1 v sezóně 2026. Po období nejistoty a hledání nové příležitosti se zdá, že mladý závodník má reálnou šanci znovu se objevit na startovním roštu díky ambicióznímu projektu nováčka mezi týmy F1.
Odchod Jonathana Wheatleyho z Red Bullu přišel jako velké překvapení, protože ve týmu působil téměř dvě desetiletí na klíčových pozicích. Jeho rozhodnutí odchodu odráželo skryté napětí uvnitř stáje a naznačilo významné personální změny v konkurenčním prostředí formule 1.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.