Felipe Massa si myslí, že má dobrou šanci na roční prodloužení své smlouvy u Ferrari. Zálusk na Le Mans si však nedělá.
V létě 2012 byla další budoucnost Felipeho Massy u Ferrari hodně nahnutá poté, co nepředváděl nijak zářné výkony, zatímco Fernando Alonso s podceňovaným autem vedl šampionát. "Nevěřím tomu, že to bude dlouho trvat," řekl Felipe Massa o možné smlouvě pro příští rok. "Možná do doby, kdy skončí první část této sezony. Věřím, že mám dobré šance na to, abych zde zůstal. Musíme pracovat a získávat dobré výsledky. Protože nakonec jsou to výsledky v závodě, co se počítá. A co se zbývajících závodů sezony týče, tak jsem optimistický."
Díky odchodu Webbera z F1 má Massa o konkurenta na sedačku u Ferrari méně. Ve svém kolegovi, Fernandu Alonsovi, má Brazilec zase velkého zastánce, Španělovi se totiž nakonec poměrně slušná dvojka v týmu náramně hodí. Že by tedy Felipe po sezoně ukončil kariéru, se jeví jako nepravděpodobné. Ale co až jednou tento čas přece přijde? "Nevím, co pak budu dělat. Každopádně dále závodit."
"Nejsem si jistý, jestli by mě vzrušovalo zrovna Le Mans, protože tam jezdí rozdílná auta, která se liší až v řádu 20 sekund na kolo. Možná bych radši kratší závody, ve kterých musíte letět od začátku do konce - jako například DTM. Ale netuším, kdy skončím, takže doufám, že budu moci ještě několik let bojovat o vítězství a o šampionát."
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.