Felipe Massa si myslí, že má dobrou šanci na roční prodloužení své smlouvy u Ferrari. Zálusk na Le Mans si však nedělá.
V létě 2012 byla další budoucnost Felipeho Massy u Ferrari hodně nahnutá poté, co nepředváděl nijak zářné výkony, zatímco Fernando Alonso s podceňovaným autem vedl šampionát. "Nevěřím tomu, že to bude dlouho trvat," řekl Felipe Massa o možné smlouvě pro příští rok. "Možná do doby, kdy skončí první část této sezony. Věřím, že mám dobré šance na to, abych zde zůstal. Musíme pracovat a získávat dobré výsledky. Protože nakonec jsou to výsledky v závodě, co se počítá. A co se zbývajících závodů sezony týče, tak jsem optimistický."
Díky odchodu Webbera z F1 má Massa o konkurenta na sedačku u Ferrari méně. Ve svém kolegovi, Fernandu Alonsovi, má Brazilec zase velkého zastánce, Španělovi se totiž nakonec poměrně slušná dvojka v týmu náramně hodí. Že by tedy Felipe po sezoně ukončil kariéru, se jeví jako nepravděpodobné. Ale co až jednou tento čas přece přijde? "Nevím, co pak budu dělat. Každopádně dále závodit."
"Nejsem si jistý, jestli by mě vzrušovalo zrovna Le Mans, protože tam jezdí rozdílná auta, která se liší až v řádu 20 sekund na kolo. Možná bych radši kratší závody, ve kterých musíte letět od začátku do konce - jako například DTM. Ale netuším, kdy skončím, takže doufám, že budu moci ještě několik let bojovat o vítězství a o šampionát."
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.