Pastor Maldonado tvrdí, že stoupající forma jeho týmového kolegy Valtteriho Bottase neohrožuje jeho pozici v týmu Williams
Mladý Fin Valtteri Bottas se v Montrealu mediálně proslavil, když se kvalifikoval do závodu na třetím místě. Byl to výkon, kterým porazil Pastora Maldonada, zkušenějšího jezdce a vítěze z Barcelony z roku 2012.
28letému Venezuelanu Maldonadovi, který v tomto roce nezískal zatím ani jeden bod, sebevědomí rozhodně nechybí. Ve středu řekl: „Podmínky přáli v Kanadě Valterrimu. To neznamená, že je rychlejší a já jsem pomalejší. Náš vůz je trochu komplikovaný a já nemusím nikomu nic dokazovat.“
Pastor tvrdí, že na něj díky nezkušenosti Bottase Williams vyvíjí příliš velký tlak. „Je toho na mně moc. Skutečně, jsem zodpovědný za technické testování vozu, protože mám více zkušeností a znám lépe náš tým,“ dodal Maldonado.
Proslýchá se, že díky svému sponzoru PDVSA se o Pastora zajímá Lotus, jako potenciální náhradu za Räikkönena v případě, že by Kimi skončil v příští sezoně v Red Bullu. Maldonado tvrdí: „Ještě není čas na přemýšlení o tom, kde budu v roce 2014 jezdit. Doufám, že ještě několik sezon budu pokračovat ve Williamsu. Je to tým, který mi dal příležitost jezdit Formuli 1 a jediné moje vítězství jsem zažil právě v něm. Věřím, že máme potenciál získat s tímto týmem více úspěchů.“
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.