Genii Capital prodal 35% podíl vlastnictví týmu Lotus společnosti Infinity Racing. Genii nadále zůstává většinovým majitelem v čele s Gerardem Lopezem.
Společnost Infinity Racing Partners se přidává k doposud jedinému vlastníkovi týmu Lotus - Genii Capital, který si ponechal nadpoloviční většinu.
"Hlavní představitelé Infinity Racing mají výjimečné odborné znalosti a vysokou úroveň kvality při vývoji a dodávání technologií. Tato spolupráce umožní týmu Lotus zvýšit konkurenční výhodu týkající se technologie KERS, která se stává jednou z hlavních dominant při snaze o ekologičtější závodění v F1. Tým Lotus F1 bude zároveň výraznější marketingovou značkou, což otevírá další příležitosti pro sponzory," uvedl Gerard Lopez.
Na spolupráci se těší také výkonný ředitel Genii, Eric Lux. " Zatímco výsledky týmu Lotus se kažýdm rokem zlepšují, čekali jsme na vhodného investora, který nám pomůže vyskočit na nejvyšší příčky v poháru konstruktérů. V Infinity Racing jsme našli partnera, který má možnosti nám pomoci toho docílit," řekl Lux.
Pro Infinity Racing je podle jejich hlavních představitelů (Mansoora Ijaze a Suhaila Al Dhaheriho) spolupráce s Lotusem ctí. "Lopez, Lux a celý tým Genii Capital vybudovali Lotus F1 Team, který se stal vážným soupeřem při každém závodě a je schopen bojovat se špičkovými týmy F1. Vývoj v Enstone a výsledky výsledky vysoce kvalitních pilotů to dokládají. Je nám ctí, že budeme součástí tohoto týmu," uvedli.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.