Jenson Button přiznal, že nikdo nedokáže říci, jestli v letošní sezoně McLaren vyhraje závod.
McLaren je osminásobný mistr světa v poháru konstruktérů. Naposledy se však z tohoto titulu radoval v roce 1998, ještě v dobách Davida Coultharda a Miki Häkkinena. V poháru jezdců jsou na tom lépe, získali jich 12 a jejich poslední se datuje do roku 2008, kdy vyhrál Lewis Hamilton. Na rozšíření sbírky letos však už tým z Wokingu nepomýšlí.
S vozem MP4-24 se McLaren trápí již od počátku sezony. V Kanadě nedokázali získat ani bod, přestože Jenson Button i Sergio Pérez dokončili závod, což se stalo poprvé po 64 závodech. I přes toto další zklamání šéf týmu, Martin Whitmarsh, věří, že McLaren ještě neřekl poslední slovo a dokáže v pozdějších závodech sezony vyhrát.
Jenson Button už si tím však tak jistý není. "Nikdo nedokáže říci, jestli to dokážeme. Nemá smysl po mě chtít, abych na to odpověděl. Nevím, jestli letos v některém závodě zvítězíme," řekl britskému deníku Guardian. Pokud by se jim to nepodařilo, stalo by se tak poprvé od roku 2006, kdy Kimimu Räikkönenovi nepomohly ani nejrychlejší kola závodu či pole position.
JB v barvách McLarenu vyhrál osm závodů (foto: McLaren Mercedes)
Button však McLarenu stále věří. "Jsem ve skvělém týmu, pravděpodobně v tom nejlepším, který si s takovou situací dokáže poradit. Podaří se to, chce to jen čas. Máme hodně talentovaných lidí, kteří najdou odpovědi a najdou cestu zpět na špici. A když se to stane, bude to hodně sladké," uvedl mistr světa z roku 2009 pro Sky Sports.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.