Nico Hülkenberg přiznal, že přestup do nového týmu byl těžší, než předpokládal.
Nico Hülkenberg během své dosavadní kariéry vystřídal tři týmy. Debutoval ve Williamsu, následně přešel do Force Indie a loni se rozhodl zkusit své štěstí u Sauberu. Avšak zatímco jeho bývalý tým (Force India) letos získal již 44 bodů a v tabulce konstruktéru je na pátém místě před McLarenem, Sauber nezopakoval své sympatické výkony z loňského roku a spíše se trápí. Na svém kontě má zatím 5 bodů.
"Je to těžké a neproběhlo to tak, jak jsem očekával, ale takový je život. Musíme se dál snažit vyřešit naše problémy, zaměřit se na současnou situaci, zlepšit a zrychlit auto. Stále je před námi polovina sezony a musíme v ní získat lepší výsledky a více bodů," okomentoval letošní situaci Hülkenberg. Podle něj všichni v týmu ví, kde je jejich slabina a kde se musejí zlepšit.
Byl také dotázán, zda nemá obavy z toho, že i po čtyřech letech v F1 závodí za tým ze středu pole. Odpověď zněla ne. "Po čtyřech letech je jen pár lidí, kteří přišli a usedli do vítězného auta. Když se podíváte na Jensona (Buttona), mnoho let byl v Hondě a nebyl schopen ukázat svoje kvality, protože auto nebylo dost dobré," upozornil pětadvacetiletý rodák z Emmerichu a dodal, že jako pilot si pochopitelně přejete vůz, který vám dovolí ukázat, co dokážete. Podle něj však musíte být trpěliví.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.