Nico Hülkenberg přiznal, že přestup do nového týmu byl těžší, než předpokládal.
Nico Hülkenberg během své dosavadní kariéry vystřídal tři týmy. Debutoval ve Williamsu, následně přešel do Force Indie a loni se rozhodl zkusit své štěstí u Sauberu. Avšak zatímco jeho bývalý tým (Force India) letos získal již 44 bodů a v tabulce konstruktéru je na pátém místě před McLarenem, Sauber nezopakoval své sympatické výkony z loňského roku a spíše se trápí. Na svém kontě má zatím 5 bodů.
"Je to těžké a neproběhlo to tak, jak jsem očekával, ale takový je život. Musíme se dál snažit vyřešit naše problémy, zaměřit se na současnou situaci, zlepšit a zrychlit auto. Stále je před námi polovina sezony a musíme v ní získat lepší výsledky a více bodů," okomentoval letošní situaci Hülkenberg. Podle něj všichni v týmu ví, kde je jejich slabina a kde se musejí zlepšit.
Byl také dotázán, zda nemá obavy z toho, že i po čtyřech letech v F1 závodí za tým ze středu pole. Odpověď zněla ne. "Po čtyřech letech je jen pár lidí, kteří přišli a usedli do vítězného auta. Když se podíváte na Jensona (Buttona), mnoho let byl v Hondě a nebyl schopen ukázat svoje kvality, protože auto nebylo dost dobré," upozornil pětadvacetiletý rodák z Emmerichu a dodal, že jako pilot si pochopitelně přejete vůz, který vám dovolí ukázat, co dokážete. Podle něj však musíte být trpěliví.
Max Verstappen a Kelly Piquet se stali rodiči, na svět přišla jejich první společná dcera. Pro čtyřnásobného mistra světa jde o výjimečný životní milník, jenž přichází v době jeho sportovní dominance a značí začátek nové kapitoly také mimo svět Formule 1.
Rivalové na okruhu v Miami se nemusí obávat, že by lesklá helma Landa Norrise ve tvaru disko koule narušila jejich výhled. Tento extravagantní design je podle jezdce spíše zábavný, než praktický pro závodní účely.
Max Verstappen a Kelly Piquet čekají své první dítě a je možné, že miminko už přišlo na svět. S touto radostnou novinkou se však pojí i otázka, jaké národnosti jejich dítě bude, vzhledem k různým kulturním kořenům obou rodičů.
George Russell hodnotí start sezóny Mercedesu jako příjemné překvapení, ale stále má obavy ohledně závodního tempa. Britský pilot se obává, že problémy z Džiddy by se mohly opakovat i v Miami.
Oscar Piastri se po triumfu v Saúdské Arábii poprvé v kariéře ocitl na čele šampionátu F1 s náskokem deseti bodů. McLaren i Norris působí sebevědomě a jejich forma naznačuje, že letos mohou skutečně zasáhnout do boje o titul.
Yuki Tsunoda se s náročným vozem Red Bull RB21 adaptuje lépe, než se očekávalo, přičemž přiznává, že stále potřebuje více času na poznání jeho limitů. I přesto věří, že bude schopen uspět tam, kde jeho předchůdci Liam Lawson a Sergio Pérez selhali.
Carlos Sainz se nediví, že se Lewis Hamilton zatím s Ferrari plně nesžil, a připomíná, že změna týmu ve Formuli 1 je vždy složitý proces vyžadující čas a přizpůsobení.
Lando Norris přičítá své chyby v sezóně 2025 složitostem nového vozu McLaren, zároveň však tvrdí, že by měl být schopen zvládnout jakýkoli vůz, který mu tým poskytne. Po uvedení vylepšení, která měla usnadnit řízení vozu, reaguje jako druhý muž šampionátu na změny, které McLaren připravil s cílem vylepšit jeho výkon.
Ačkoliv Lewis Hamilton zatím ve Ferrari naráží na víc překážek než úspěchů, rozhodně nehodlá podlehnout tlaku zvenčí. Kritiku nechává za zády a místo toho se soustředí na adaptaci v novém prostředí.
Red Bull vstoupil do nové sezóny Formule 1 tím, že přitáhl pozornost médií nejen výkony na trati, ale i děním v zákulisí, které vyvolává otázky a emoce.
Max Verstappen vynechává mediální den před Velkou cenou Miami, jeho soukromý letoun vyrazil z Francie do USA teprve před několika hodinami. Okamžitě se tak rozšířily spekulace, že nizozemský šampion a jeho partnerka Kelly Piquet možná právě přivítali na svět svého prvního potomka.
Po krátké pauze a nabírání sil po náročné trojici závodů je tu další adrenalinová jízda – Formule 1 se o víkendu vrací na scénu Velkou cenou Miami, kde se očekává další dramatické dějství sezóny 2025.