Nico Hülkenberg přiznal, že přestup do nového týmu byl těžší, než předpokládal.
Nico Hülkenberg během své dosavadní kariéry vystřídal tři týmy. Debutoval ve Williamsu, následně přešel do Force Indie a loni se rozhodl zkusit své štěstí u Sauberu. Avšak zatímco jeho bývalý tým (Force India) letos získal již 44 bodů a v tabulce konstruktéru je na pátém místě před McLarenem, Sauber nezopakoval své sympatické výkony z loňského roku a spíše se trápí. Na svém kontě má zatím 5 bodů.
"Je to těžké a neproběhlo to tak, jak jsem očekával, ale takový je život. Musíme se dál snažit vyřešit naše problémy, zaměřit se na současnou situaci, zlepšit a zrychlit auto. Stále je před námi polovina sezony a musíme v ní získat lepší výsledky a více bodů," okomentoval letošní situaci Hülkenberg. Podle něj všichni v týmu ví, kde je jejich slabina a kde se musejí zlepšit.
Byl také dotázán, zda nemá obavy z toho, že i po čtyřech letech v F1 závodí za tým ze středu pole. Odpověď zněla ne. "Po čtyřech letech je jen pár lidí, kteří přišli a usedli do vítězného auta. Když se podíváte na Jensona (Buttona), mnoho let byl v Hondě a nebyl schopen ukázat svoje kvality, protože auto nebylo dost dobré," upozornil pětadvacetiletý rodák z Emmerichu a dodal, že jako pilot si pochopitelně přejete vůz, který vám dovolí ukázat, co dokážete. Podle něj však musíte být trpěliví.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.