Nico Hülkenberg přiznal, že přestup do nového týmu byl těžší, než předpokládal.
Nico Hülkenberg během své dosavadní kariéry vystřídal tři týmy. Debutoval ve Williamsu, následně přešel do Force Indie a loni se rozhodl zkusit své štěstí u Sauberu. Avšak zatímco jeho bývalý tým (Force India) letos získal již 44 bodů a v tabulce konstruktéru je na pátém místě před McLarenem, Sauber nezopakoval své sympatické výkony z loňského roku a spíše se trápí. Na svém kontě má zatím 5 bodů.
"Je to těžké a neproběhlo to tak, jak jsem očekával, ale takový je život. Musíme se dál snažit vyřešit naše problémy, zaměřit se na současnou situaci, zlepšit a zrychlit auto. Stále je před námi polovina sezony a musíme v ní získat lepší výsledky a více bodů," okomentoval letošní situaci Hülkenberg. Podle něj všichni v týmu ví, kde je jejich slabina a kde se musejí zlepšit.
Byl také dotázán, zda nemá obavy z toho, že i po čtyřech letech v F1 závodí za tým ze středu pole. Odpověď zněla ne. "Po čtyřech letech je jen pár lidí, kteří přišli a usedli do vítězného auta. Když se podíváte na Jensona (Buttona), mnoho let byl v Hondě a nebyl schopen ukázat svoje kvality, protože auto nebylo dost dobré," upozornil pětadvacetiletý rodák z Emmerichu a dodal, že jako pilot si pochopitelně přejete vůz, který vám dovolí ukázat, co dokážete. Podle něj však musíte být trpěliví.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.