Šéf týmu Lotus, Eric Boullier, se nechal slyšet, že jeho tým by uvítal možnost testování pneumatik Pirelli, pokud by mu ovšem byla bývala nabídnuta...
Mercedes momentálně čelí prostestu ze strany Ferrari a Red Bullu za nepovolený třídenní test pneumatik Pirelli, ve kterém německý tým ujel 1 000 kilometrů před VC Monaka, kterou poté vyhrál. Nicméně jak se zdá, ani Ferrari není úplně čisté, protože i ho FIA vyzvala k podání dalších informací.
"Pokud nějaký tým jezdil s letošním autem během sezony v rámci privátních testů dodavatele pneumatik, tak je to mírně řečeno neobvyklé. Zvláště pokud o tom nikdo nebyl uvědoměn dopředu ani poté," říká Eric Boullier.
Lotus je s Force Indii pneumatikám asi nejšetrnější ze všech, i přesto by test pneumatik uvítal
"Pokud by nám byla bývala nabídnuta taková možnost transparentní a legitimní cestou, se kterou by všechny týmy souhlasily, potom bychom ji samozřejmě uvítali.
To, co se stalo, se zdá být v rozporu se sportovními řády a dohodou týmů o omezení testování. Bude tedy velmi zajímavé počkat si na výsledek jednání ohledně aktivit na trati."
FIA už uvedla, že všechny týmy měly dostat šanci testovat, a momentálně zvažuje, zda předat případ k mezinárodnímu tribunálu či nikoliv. Pirelli se brání, že žádný tým nemohl z jejího testování získat, když ani nevěděl, s jakými pneumatikami jezdí.
George Russell zůstává klidný a věří ve své místo u Mercedesu navzdory spekulacím o jednáních s Maxem Verstappenem. Zdůrazňuje, že se soustředí na výkon, ne na přestupové hry.
Isack Hadjar odmítl přikládat velkou váhu odchodu Christiana Hornera z Red Bullu, ale s úsměvem přiznal, že povýšení Laurenta Mekiese by mu mohlo do budoucna pomoci. Francouzský jezdec zůstává soustředěný na své výkony, přesto mezi řádky naznačil, že nové vedení může být výhodou.
Lewis Hamilton jasně prohlásil, že nechce dopadnout jako Fernando Alonso nebo Sebastian Vettel ve Ferrari, kteří nedokázali získat titul. Zdůraznil, že k úspěchu potřebuje nejen odhodlání, ale i silný tým a správnou strategii.
Liam Lawson se o odchodu Christiana Hornera z Red Bullu dozvěděl z médií, ale tvrdí, že to na jeho cíle a soustředění nemá velký vliv. Nové vedení v podobě Laurenta Mekiese a Alana Permaneho vnímá jako stabilní a motivované, což podle něj týmu nijak neškodí.
Gabriel Bortoleto vyzdvihl výkon Nica Hülkenberga, který v Silverstonu senzačně dovezl Sauber na stupně vítězů. Podle něj veterán předvedl klidnou a precizní jízdu, která je velkým impulsem pro celý tým.
Max Verstappen odmítá spekulace o své budoucnosti a soustředí se na aktuální úkoly. Jeho hlavní prioritou je výkon na trati, bez zbytečného rozptýlení.
Navzdory intenzivním spekulacím z minulého měsíce, které naznačovaly, že dny Freda Vasseura v čele Ferrari by mohly být sečteny, se situace zdá být opačná. Ralf Schumacher si myslí opak.
Yuki Tsunoda dostal od Helmuta Marka jasné potvrzení, že u Red Bullu zůstane minimálně do konce sezony 2025. Pro jezdce je to vítaná jistota po dřívějších spekulacích o možných rychlých změnách v sestavě.
Šéf Mercedesu Formule 1 zchladil spekulace o brzkém příchodu Maxe Verstappena do týmu. Přestože se v paddocku neustále šíří zvěsti o možné změně dresu úřadujícího šampiona, Mercedes se zatím drží zdrženlivého postoje.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.