Ještě není úplně jasné, jaké úkoly bude Paddy Lowe u Mercedesu zastávat. Týmový šéf, Ross Brawn, k tomu řekl: "Budeme se o tom muset ještě poradit."
Budoucí náplň práce ve vedení závodní stáje Mercedes pro jejího technického ředitele, Paddyho Lowa, není týden před jeho nástupem ještě úplně vyjasněna. "Upřímně řečeno ještě nevím, kam ho zařadíme," řekl šéf stáje, Ross Brawn. Jestli se Lowe připojí k technikům pracujícím na aktuálním voze, nebo se bude především zajímat o vývoj vozu pro rok 2014, ještě tedy není jasné.
"Musíme se podívat, jak by nám byl krátkodobě i z delšího hlediska nápomocen. Budeme si o tom ještě muset pohovořit." To, že Lowe k Mercedesu přijde už v červnu a ne od začátku příštího roku, jak bylo původně zamýšleno, "je ale bonusem. Kvůli práci na voze pro rok 2014 je to čas plný výzev. Také bychom se už chtěli zlehka zaměřit na vývoj pro rok 2015."
Lewis Hamilton se už na novou posilu týmu těší, kterou z dob svého působení u McLarenu velmi dobře zná. "V posledních pěti nebo šesti letech bylo fantastickou zkušeností spolupracovat s Paddym. Je to skvělá osobnost, extrémně inteligentní a bude posilou pro tým. Už se hodně těším na to, až s ním zase budu spolupracovat. Těšíme se na to!"
Budoucí tým Lowa dnes v Monaku zabodoval, když obsadil první řadu
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.