Ještě není úplně jasné, jaké úkoly bude Paddy Lowe u Mercedesu zastávat. Týmový šéf, Ross Brawn, k tomu řekl: "Budeme se o tom muset ještě poradit."
Budoucí náplň práce ve vedení závodní stáje Mercedes pro jejího technického ředitele, Paddyho Lowa, není týden před jeho nástupem ještě úplně vyjasněna. "Upřímně řečeno ještě nevím, kam ho zařadíme," řekl šéf stáje, Ross Brawn. Jestli se Lowe připojí k technikům pracujícím na aktuálním voze, nebo se bude především zajímat o vývoj vozu pro rok 2014, ještě tedy není jasné.
"Musíme se podívat, jak by nám byl krátkodobě i z delšího hlediska nápomocen. Budeme si o tom ještě muset pohovořit." To, že Lowe k Mercedesu přijde už v červnu a ne od začátku příštího roku, jak bylo původně zamýšleno, "je ale bonusem. Kvůli práci na voze pro rok 2014 je to čas plný výzev. Také bychom se už chtěli zlehka zaměřit na vývoj pro rok 2015."
Lewis Hamilton se už na novou posilu týmu těší, kterou z dob svého působení u McLarenu velmi dobře zná. "V posledních pěti nebo šesti letech bylo fantastickou zkušeností spolupracovat s Paddym. Je to skvělá osobnost, extrémně inteligentní a bude posilou pro tým. Už se hodně těším na to, až s ním zase budu spolupracovat. Těšíme se na to!"
Budoucí tým Lowa dnes v Monaku zabodoval, když obsadil první řadu
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.