Dvanáste víťazstvo pre vzpínajúceho sa koníka vo Veľkej cene Španielska
2 – triumfy Fernanda Alonsa vo Veľkej cene Španielska. Víťazstvo z 12. 5. 2013 bolo jeho druhým, to prvé dosiahol v roku 2006 s Renaultom. Fernando vystúpil na pódium siedmy raz v dvanástich pretekoch na Circuit de Catalunya.
5 – pozícia Fernanda Alonsa na štarte. Prvý raz vo veľkej cene Španielska na Curcuit de Catalunya víťaz neštartoval z prvých dvoch radov. V minulosti len jeden raz – v roku 1996 Michael Schumacher (Ferrari) – víťaz štartoval z iného ako prvého radu. Schumacher bol vtedy na štarte tretí.
11 – víťazstiev Fernanda Alonsa v 63 pretekoch za volantom Ferrari. V Španielsku to bolo jeho druhé víťazstvo v rade, v minulom roku vyhral vo Veľkej cene Európy na okruhu vo Valencii. Vo farbách Ferrari to bolo pre Fernanda Alonsa 36. umiestnenie na pódiu.
32 – víťazstiev Fernanda Alonsa v 203 absolvovaných pretekoch. Španielsky pilot sa tak odpútal v počte víťazstiev od Nigela Mansella v poradí pilotov F1 a dostal sa na historické štvrté miesto za Michaela Schumachera (91 víťazstiev), Alaina Prosta (51) a Ayrtona Sennu (41).
36 – umiestnení Felipeho Massu na pódiu v 125 absolvovaných pretekoch vo farbách Ferrari. Brazílsky pilot vyhral Veľkú cenu Španielska v roku 2007 a v nasledujúcom roku sa umiestnil na druhom mieste za vtedy tímovým kolegom Kimim Raikkonenom.
40 – získaných bodov pre Ferrari v nedeľných pretekoch. Podobný úspech dosiahlo Ferrari naposledy vo Veľkej cene Kórey v roku 2010. V tom roku sa im podaril len jeden lepší výsledok – dvojité víťazstvo v Hockenheime.
221 – víťazstiev Scuderia Ferrari v 856 pretekoch. Nedeľné víťazstvo bolo 12 triumfom vo Veľkej cene Španielska, naposledy ju Ferrari vyhralo v roku 2008. Zaujímavosťou je, že traja piloti z nedeľného pódia boli piloti, ktorí získali posledné tri víťazstvá pre Ferrari vo Veľkej cene Španielska. Raikkonen v roku 2008 a Massa v roku 2007.
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.