Dvanáste víťazstvo pre vzpínajúceho sa koníka vo Veľkej cene Španielska
2 – triumfy Fernanda Alonsa vo Veľkej cene Španielska. Víťazstvo z 12. 5. 2013 bolo jeho druhým, to prvé dosiahol v roku 2006 s Renaultom. Fernando vystúpil na pódium siedmy raz v dvanástich pretekoch na Circuit de Catalunya.
5 – pozícia Fernanda Alonsa na štarte. Prvý raz vo veľkej cene Španielska na Curcuit de Catalunya víťaz neštartoval z prvých dvoch radov. V minulosti len jeden raz – v roku 1996 Michael Schumacher (Ferrari) – víťaz štartoval z iného ako prvého radu. Schumacher bol vtedy na štarte tretí.
11 – víťazstiev Fernanda Alonsa v 63 pretekoch za volantom Ferrari. V Španielsku to bolo jeho druhé víťazstvo v rade, v minulom roku vyhral vo Veľkej cene Európy na okruhu vo Valencii. Vo farbách Ferrari to bolo pre Fernanda Alonsa 36. umiestnenie na pódiu.
32 – víťazstiev Fernanda Alonsa v 203 absolvovaných pretekoch. Španielsky pilot sa tak odpútal v počte víťazstiev od Nigela Mansella v poradí pilotov F1 a dostal sa na historické štvrté miesto za Michaela Schumachera (91 víťazstiev), Alaina Prosta (51) a Ayrtona Sennu (41).
36 – umiestnení Felipeho Massu na pódiu v 125 absolvovaných pretekoch vo farbách Ferrari. Brazílsky pilot vyhral Veľkú cenu Španielska v roku 2007 a v nasledujúcom roku sa umiestnil na druhom mieste za vtedy tímovým kolegom Kimim Raikkonenom.
40 – získaných bodov pre Ferrari v nedeľných pretekoch. Podobný úspech dosiahlo Ferrari naposledy vo Veľkej cene Kórey v roku 2010. V tom roku sa im podaril len jeden lepší výsledok – dvojité víťazstvo v Hockenheime.
221 – víťazstiev Scuderia Ferrari v 856 pretekoch. Nedeľné víťazstvo bolo 12 triumfom vo Veľkej cene Španielska, naposledy ju Ferrari vyhralo v roku 2008. Zaujímavosťou je, že traja piloti z nedeľného pódia boli piloti, ktorí získali posledné tri víťazstvá pre Ferrari vo Veľkej cene Španielska. Raikkonen v roku 2008 a Massa v roku 2007.
Max Verstappen si v kvalifikaci na Velkou cenu Saúdské Arábie vychutnal „prostě nádherné“ odpoledne, když v dramatickém závěru vybojoval pole position. Přestože tréninky Red Bullu nedávaly velké naděje, Verstappen v rozhodujícím momentu vytěžil maximum a opět potvrdil své mistrovství.
Lewis Hamilton dál bojuje se svým Ferrari. Při tréninku v Saúdské Arábii zazněla v rádiové komunikaci slova, která znepokojila i experta Martina Brundla. Britský jezdec čelí dalším technickým potížím, které zastiňují jeho přechod do nové stáje.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.