Martin Whitmarsh odmítl, že by zvažoval svoji rezignaci na základě velmi nepovedených výkonů, které McLaren zkraje sezony 2013 předvádí.
Whitmarsh nahradil Rona Dennise na postu šéfa McLarenu před sezonou 2009. Od té doby se týmu ještě nepodařilo vyhrát titul mezi jezdci ani konstruktéry. Martin Whitmarsh hraje u McLarenu jednu z klíčových rolí od svého příchodu do týmu z Wolkingu (to se psal rok 1989). Brit odmítá rezignovat v době, kdy se týmu nedaří, naopak chce osobně dohlédnout na obrat ve výkonech.
Šéf McLarenu také dodává, že zprávy o tom, že by o jeho nahrazení mělo jednat představenstvo McLarenu, jsou liché. "Ne nevěřím tomu, že by se o mém nahrazení mělo jednat na představenstvu. Alespoň z toho, co zatím vím, to není pravda.
Věřím týmu, věřím, že se z toho dokážeme dostat. Takže nezvažuji nic jiného, než to, že tento tým vrátím tam, kam patří." Nástupce Rona Dennise dále poukázal na obtížné časy, které klasická britská stáj zažila v minulosti a ani tehdy se nesahalo k tak drastickým krokům.
Podle svých slov si práci pro McLaren užívá: "Tímto sportem jsem obklopen už hodně dlouho. Byl jsem zde při těžkých momentech a černých okamžicích, ale také při dobrých částech historie. Užívám si motorsport a užívám si motorsport pro vítězství, takže opravdu nemám rád, když postavíte auto, které nemá na vítězství.
Za dobu, co jsem součástí týmu, jsme vyhráli více než 100 závodů a jsem si naprosto jistý tím, že v této statistice budeme pokračovat. Budeme pracovat ještě tvrději, abychom toho dosáhli ještě tento rok."
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.