Podle bývalého jezdce F1 Davida Coultharda McLaren v letošní sezóně i přes slibované zlepšení už na boj o titul mít nejspíše nebude.
Přestože podle McLarenu ještě není nic ztraceno, Coulthard optimismus britského týmu krotí: "V této sezóně zbývá spousta závodů. Když se ale podíváte na posledních několik let, je jasné, že na bodech potřebujete dojíždět téměř ve všech - a to na hodně dobrých bodech. Myslím, že to pro ně to může být těžké."
Jedinou šancí týmu je, že by balík vylepšení v Barceloně fungoval a vůz by najednou zrychlil o více než sedm desetin sekundy. "Učinili jsme určitý pokrok, potřebujeme však více," uvedl šéf týmu Martin Whitmarsh po posledním závodě v Bahrajnu.
Pilot Jenson Button je před Velkou cenou Španělska opatrný (více zde) a připouští: "Barcelona je pro nás důležitější než obvykle, sedm či osm desetin ale najednou nezískáme, což je to, co nám v kvalifikaci chybí. Snad se však vydáme správným směrem, protože s tímto vozem můžeme dokázat mnohem více."
Pro McLaren by možná bylo lepší volbou odpískat vývoj současného vozu a přesunout zdroje k tomu pro příští sezónu, kdy vstoupí v platnost nová pravidla pro aerodynamiku a motory. To sice šéf týmu odmítá, Button ale přiznává, že "by to je něco, o čem bychom měli přemýšlet."
McLaren stále věří, že vůz zlepší a zapojí se do boje o titul (foto: McLaren Mercedes)
"Na druhou stranu, nevím. Chceme vyhrávat závody tento rok. Našim cílem stále zůstává bojovat o [letošní] šampionát, takže se nejprve ze všeho soustřeďme na to, co musíme udělat v Barceloně," dodává mistr světa z roku 2009.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.