Michael Andretti se pro britský Autosport velmi zajímavě vyjádřil o McLarenu a dal varování nováčkovi u této stáje, Sergiu Pérezovi.
Očekávání od jezdců jsou v McLarenu hodně vysoká. Zatímco šéf McLarenu, Martin Whitmarsh, byl po Bahrajnu ohledně výkonu Sergia Péreze optimistický, tak dříve kritizoval jeho nevýrazné výkony a jeho slabý výkon o týden dříve v Číně.
Michael Andretti, který za McLaren závodil v roce 1993, ale po 13 závodech byl vyhozen poté, co dojel na bodech pouze třikrát, s Pérezem sympatizuje. Sám moc dobře zná tlak na jezdce v týmu z Wokingu a varuje před tím, co se stane, když přijdete o podporu.
"To je problém s Formulí 1, je taková politická. Je těžké říci, co dělat v situaci, kdy necítíte podporu. On se ale nenechal stáhnout dolů a zůstal koncentrován na svoji práci," řekl Andretti pro britský Autosport.
"Problémem je, že jsem si jistý, že se dívá kolem a hledá věci, které nebyly udělány tak, jak měly. Stále se musíte dívat přes vaše rameno. Bohužel McLaren byl vždy týmem, který tímto stylem pracoval. Nejsem to jen já, zeptejte se Fernanda [Alonsa]..."
Je důležité si však uvědomit, že Andretti není zrovna nestranný, protože jeho pobyt u McLarenu se zvrhl v katastrofu. Tehdy učinil nějaká mimořádná prohlášení, která ho u týmu měla udržet. Když ale říká, že McLaren může zničit kariéru Péreze, pokud u něj neuspěje, tak zřejmě chápe, jaká by byla situace Mexičana, pokud by ztratil podporu stáje.
V Bahrajnu zajel Pérez za dobu působení u McLarenu nejlepší závod(Foto: McLaren Mercedes)
"Nikomu jsem nevěřil. Pokud se jednou dostanete do této situace, tak už to prostě nebude fungovat. Prolémem je, že mohou zničit jeho kariéru. To je na tom ta smutnější část. Kdo ho zvedne, pokud se ho McLaren zbaví?
Je mi ho líto, ale tak to ve Formuli 1 chodí." Komentáře Whitmarsche po Bahrajnu však ukázaly, že Pérez nebude zase v až tak špatné situaci. Nicméně komentáře Andrettiho poukazují na to, že se nesmí jednat pouze o výjimečnou GP.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.