Bývalý pilot Force Indie, Nico Hülkenberg, musí přihlížet, jak jeho bývalá stáj bojuje o pódia, zatímco on končí hluboko v poli poražených bez bodů. Přesto si Němec za svojí volbou stojí.
Sezona 2013 začala pro Nica Hülkenberga snad nejhůře, jak mohla: Kvůli problémům s palivovou nádrží nemoh rodák z Emmerichu nastoupit do VC Austrálie. Poté následovala Malajsie, kde byl 8. v cíli, procitnutí - monopost C32 není konkurenceschopný, což Nico ihned rozpoznal a po dojezdu do cíle se o tom podělil i se svým týmem (tehdy prohlásil, že takové výkony jsou neakceptovatelné).
Má se za to, že za problémy Sauberu by mohly stát pneumatiky v aerodnamickém tunelu (více o tomto problému se dočtěte zde). Nové 60 % pneumatiky Pirelli se výrazně liší svými vlastnostmi od reality a proto přinášejí zkreslující údaje. Sauber, který se narozdíl od Force Indie rozhodl vsadit na poměrně inovativní koncept vozu, teď tápe a neví si rady.
25letý pilot musí přihlížet, jak jeho loňský kolega, kterého porážel, Paul di Resta, bojuje o podium a nebo jeho nástupce, Adrian Sutil, dlouho vedl závod v Austrálii. Nico Hülkenberg se chtěl přes Sauber dostat do nějakého top týmu jako je třeba Ferrari. Jenže místy jako bylo 12. v Bahrajnu se mu jen ztěží podaří prokázat svůj talent.
I přesto však nevnímá odchod z indického týmu jako chybu. "Je to skvělý pocit, když vedete Grand Prix," říká jezdec švýcarského týmu, který si tento pocit užil v Malajsii a Číně. "Ukazuje to, že jste museli něco udělat dobře. Je to určitě dobré znamení." Nico má momentálně na svém kontě pouze 5 bodů, podle něj však ještě potenciál C32 nebyl plně využit: "Je to auto, které má na TOP10 a my jako tým dokážeme postavit auto, které bude pravidelně sbírat body - tím jsem si jistý."
Nico se zatím trápí s technikou (zdroj: Sauber Motorsport AG)
Po skvělých výkonech, které Saubery vloni na závodní dráze podávaly, potají jezdec doufal ve vítězství, teď je ale realistou: "Chci vyhrávat, ale nepřišel jsem sem s tím, že budu vyhrávat každý závod. To by nebylo realistické." Teď se tým snaží ze všech sil, aby auto pravidelně dojíždělo v TOP10. "To je podle nás realistické," doplnil jezdec.
Dvojnásobný mistr světa F1 Mika Häkkinen je přesvědčen, že "dveře jsou stále otevřené" pro návrat Micka Schumachera do královny motorsportu. Podle Häkkinena má Schumacher stále příležitost vrátit se do Formule 1, pokud se naskytne správná možnost.
Lando Norris vstupuje do sezóny Formule 1 2025 jako jeden z hlavních favoritů na zisk titulu mistra světa, i když britského jezdce čeká značná hrozba, která mu může cestu k vítězství zkomplikovat.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nejen obrovský rozruch mezi fanoušky, ale okamžitě ovlivnil i finanční trhy. John Elkann a bývalý prezident Luca di Montezemolo odmítli spekulace o marketingovém motivu a zdůrazňují, že cílem je přivést Ferrari zpět na vrchol motorsportu.
Lewis Hamilton prožívá obrovský pocit spokojenosti poté, co se k němu znovu připojila jeho bývalá osobní trenérka Angela Cullenová, s níž měl dlouhodobě úzkou spolupráci.
Sedmá série Drive to Survive dorazí na Netflix už v pátek a fanoušci s napětím čekají jaké zápletky letošní série přinese. Jak napovídají některé články, nebude chybět velmi zvláštní konec Daniela Ricciarda ve Formuli 1 a jak byl blízko sedačky Red Bullu.
Mladý Andrea Kimi Antonelli, nováček Mercedesu ve Formuli 1, se ohrazuje proti tvrzením, že je pouhou náhradou za odcházejícího Lewise Hamiltona. Talentovaný italský jezdec zdůrazňuje, že jeho příchod je součástí dlouhodobé strategie týmu, a ne jen reakcí na odchod sedminásobného mistra světa.
Lewis Hamilton úspěšně zakončil předsezónní testování a nyní se soustředí na svůj první závod ve Ferrari, který ho čeká během Velké ceny Austrálie.
Carlos Sainz dominoval předsezónním testům, když se mu podařilo zajet nejrychlejší čas i v druhé fázi testování. Ale...
Red Bull mezi neúspěšným modelem RB20 a novým RB21 implementoval mnohem hlubší změny, než by se mohlo na první pohled zdát. Tým přistoupil k radikálním úpravám, které mají za cíl zlepšit výkon a stabilitu vozu v nadcházející sezóně.
McLaren po vítězství Landa Norrise v Abú Dhabí, navazuje na úspěch týmu, čímž uzavřel jednu kapitolu a otevřel novou éru. Generální ředitel Zaka Brown zdůraznil, že nový model MCL39, i když podobný předchůdci, přináší významné inovace, které by měly tým posunout kupředu.
Güenther Steiner si vzal pod drobnohled rivalitu mezi Lewisem Hamiltonem a Charlesem Leclercem. Ostřílený manažer se zaměřil na jejich soupeření a jeho dopad na dění ve Formuli 1, což naznačuje, že vztah těchto dvou pilotů bude i nadále předmětem pozornosti.
Lewis Hamilton by mohl být v sezóně 2025 nucen nosit výstroj Ferrari při každém závodě. Sedminásobný šampion, který byl známý tím, že během své kariéry u Mercedesu preferoval vlastní oblečení, se nyní ocitá v nové situaci.