McLaren se nebojí, že by měl souboj na dráze mezi Jensonem Buttonem a Sergiem Pérezem ve Velké ceně Bahrajnu přerůst v dlouhotrvající sváry.
Jenson Button si stěžoval na agresivní způsoby během jejich souboje o pozici během závodu, kdy mezi nimi došlo i k lehkému kontaktu a dotyku kol. McLaren připustil, že Pérez zašel trochu daleko, když si obrousil své přední křídlo o pneumatiku Buttona, se svým rozhodnutím nezasahovat do jejich duelu je však spokojený.
"Hovořil jsem nyní s Jensonem, on je ve svém postoji velmi vyspělý. To je na Jensonovi dobré. Dokáže ustoupit a dívat se na věci s nadhledem takovým způsobem, jakým to nejde, když s horkou hlavou zrovna vystoupíte z kokpitu," říká šéf týmu Martin Whitmarsh. "Protože je inteligentní, velmi rychle dojde k závěru, že Sergio není špatný kluk."
Věří, že tvrdý přístup mladého Mexičana k závodu byl výsledkem tlaku, pod který se v úvodních závodech za McLaren dostal: "Jenson ví, že jeho týmový kolega byl hodně kritizovaný. On je mladý, dostal se trochu pod tlak, musí se ještě učit a musí něco prokázat.
Byl jen klukem pod tlakem, který na to v určitých chvílích možná tlačil až příliš, to je však lidské. Tyto chlapce se snadno zvládá, protože jde o opravdu dobré lidi, a mezi všemi částmi týmu panuje dobrý duch. Jsme závodníky a každá polovina garáže chce porazit tu druhou, podle mě ale jde o správnou dynamiku," dodává Whitmarsh.
Jenson Button v Bahrajnu před Sergiem Pérezem (foto: McLaren Mercedes)
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.