Nejrychlejší čas ve druhém tréninku - důvod ke spokojenosti? Ne v případě Kimiho Räikkönena. Finský pilot Lotusu se nechal slyšet, že auto dnes nebylo nijak zvlášť dobré a že je zde prostor pro zlepšení.
Kimi Räikkönen věří, že se o tomto víkendu Lotus ještě musí zlepšit. A to i přes velmi dobrou závodní simulaci a nejrychlejší kolo pátečních tréninků. I když byl jeho čas jen o 0,03s rychlejší než Red Bull Marka Webbera, jeho rychlost na dlouhou vzdálenost byla konzistentní a velmi dobrá. On sám se však prý v E21 necítil zrovna nejspokojeněji.
"Nebylo to (auto) dnes nijak zvlášť dobré. Myslím, že se musíme zlepšit. Je pěkné být nejrychlejší, ale nikdy nevíte, co dělají ostatní. My se zaměřili na náš program a nezajímalo nás nic ostatního. Udělal jsem chybu v posledních zatáčkách během mého rychlého kola, takže jsem ztratil dost času, ale doufejme, že můj pocit ve voze zítra zlepšíme. Nejsme stoprocentně tam, kde bychom chtěli být, ale časy vypadají, že jsou celkem dobré, takže se musíme zlepšit a jsem si jistý, že potom budou ještě lepší," uvedl.
Finského pilota ani nijak nepřekvapilo, že byl schopen udržet pneumatiky ve funkčím stavu déle, než bylo původně v plánu. "Někdy vám pneumatiky odejdou a potom nemá smysl jet dál a nebo je špatné nastavení a potom je také trošku nesmysl zkoušet závodní simulaci, když víte, že je něco v nepořádku. Takže dnes jsme jen jeli o něco déle, ale to záleží na tom, jak se věci vyvinou," cituje Räikkönena ESPN.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.