McLaren se podle svého bývalého pilota Johna Watsona trápí, protože nedokázal najít adekvátní náhradu za Lewise Hamiltona.
Hamiltona, který po loňské sezóně přestoupil k Mercedesu, nahradil mladý Sergio Pérez, jenž v F1 předtím odjel pouze dvě sezóny. Jezdeckou dvojici tvoří se zkušeným Jensonem Buttonem.
"Red Bull má dva piloty s vysokou úrovní zkušenosti, stejně jako Ferrari a Mercedes. McLaren vypadá, jako by měl jednoho a půl pilota," říká Watson pro BBC Sport.
Pérez zaujal některými svými výkony v minulé sezóně: v Malajsii dojel druhý těsně za Alonsem, na pódiu skončil také v Kanadě či v Monze. V úvodu sezóny 2013 se však s novým McLarenem MP4-28 trápí: v Austrálii dojel 11. a v Sepangu 9.
Novému vozu schází rychlost, trápí se s ním i Button. Podle Watsona však McLaren doplácí na nezkušenost mladého Mexičana: "Někteří se v paddocku podivovali nad podepsáním Péreze jakožto náhrady Hamiltona. Zatímco mu podle mě rychlost na jedno kolo nechybí, závodní výkonnost je větší neznámou."
"Loni odjel několik skvělých závodů, ale není mi zatím jasné, jaká je úroveň či hodnota informací, které týmu přináší. Dejte Pérezovi opravdu dobré auto a může zazářit, špičkový pilot však podle mě dokáže vyždímat výkonnost i s horšího vozu. Stále se posuzuje, zda na to Pérez má potenciál."
Pérez podle Watsona zatím Hamiltona nahradit nedokázal, tým na to doplácí(foto: McLaren Mercedes)
"Velké týmy těží ze dvou pilotů, kteří mají spoustu zkušeností a na svém kontě vítězství v závodech. Myslím, že McLaren na to alespoň v krátkodobém horizontu ztrácí," pokračuje Watson.
Na závěr se vrací k problémům s letošním vozem: "Myslím, že mají infrastrukturu a lidi na to, aby problém vyřešili. Nejprve ale musí přijít na to, v čem problém vlastně spočívá. Nevím, jestli to vůbec vědí."
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.