Nico Hülkenberg ve svém prvním závodu sezóny v Sepangu sice dojel na osmém místě, spokojený s výkonností Sauberu však nebyl.
Němec, který po loňské sezóně přišel z Force Indie, očekával, že si polepší. Indická stáj je na tom však lépe a nebýt problémů s maticemi a systémem uchycení kol, opět by skončila před Sauberem, před nímž má v šampionátu náskok 6 bodů.
Hülkenberg v závodu kvůli díře v palivové nádrži vůbec neodstartoval, v Malajsii vybojoval své první body. Po průjezdu cílem do rádia týmu sdělil: "Díky kluci... nebyla to špatná práce, ale nemůžu vám říct... Zkrátka nevím, kde začít, je tolik věcí, v nichž se musíme zlepšit! Myslím, že to nebudu vysvětlovat přes rádio. Tohle je nepřijatelné. Neuvěřitelné."
Později pro Blick vysvětloval, v čem je problém: "Když jsem jezdil rychlostí Ferrari, Lotusu a McLarenu, rychle jsem zničil pneumatiky. Nyní máme spoustu dat a dojmů. Doufám, že z toho vyvodíme ty správné závěry." Silnou stránkou Sauberu v minulých letech přitom byla právě šetrnost k pneumatikám, díky níž často ušetřil zastávku v boxech.
Nico Hülkenberg v Sepangu před Felipem Massou (foto: Sauber Motorsport AG)
"Stále jsou oblasti, kde ztrácíme. Auto mi nesedí jako moje boty," dodává pro Auto Motor und Sport nespokojený Hülkenberg po Velké ceně Malajsie.
Australský talent Oscar Piastri zazářil v jediné tréninkové jízdě před Velkou cenou Miami, kterou však předčasně ukončil incident Olivera Bearmana. Krátké, ale intenzivní dopoledne tak přineslo nečekané pořadí a omezený prostor pro přípravu na víkendový program.
Max Verstappen a Kelly Piquet se stali rodiči, na svět přišla jejich první společná dcera. Pro čtyřnásobného mistra světa jde o výjimečný životní milník, jenž přichází v době jeho sportovní dominance a značí začátek nové kapitoly také mimo svět Formule 1.
Rivalové na okruhu v Miami se nemusí obávat, že by lesklá helma Landa Norrise ve tvaru disko koule narušila jejich výhled. Tento extravagantní design je podle jezdce spíše zábavný, než praktický pro závodní účely.
Max Verstappen a Kelly Piquet čekají své první dítě a je možné, že miminko už přišlo na svět. S touto radostnou novinkou se však pojí i otázka, jaké národnosti jejich dítě bude, vzhledem k různým kulturním kořenům obou rodičů.
George Russell hodnotí start sezóny Mercedesu jako příjemné překvapení, ale stále má obavy ohledně závodního tempa. Britský pilot se obává, že problémy z Džiddy by se mohly opakovat i v Miami.
Oscar Piastri se po triumfu v Saúdské Arábii poprvé v kariéře ocitl na čele šampionátu F1 s náskokem deseti bodů. McLaren i Norris působí sebevědomě a jejich forma naznačuje, že letos mohou skutečně zasáhnout do boje o titul.
Yuki Tsunoda se s náročným vozem Red Bull RB21 adaptuje lépe, než se očekávalo, přičemž přiznává, že stále potřebuje více času na poznání jeho limitů. I přesto věří, že bude schopen uspět tam, kde jeho předchůdci Liam Lawson a Sergio Pérez selhali.
Carlos Sainz se nediví, že se Lewis Hamilton zatím s Ferrari plně nesžil, a připomíná, že změna týmu ve Formuli 1 je vždy složitý proces vyžadující čas a přizpůsobení.
Lando Norris přičítá své chyby v sezóně 2025 složitostem nového vozu McLaren, zároveň však tvrdí, že by měl být schopen zvládnout jakýkoli vůz, který mu tým poskytne. Po uvedení vylepšení, která měla usnadnit řízení vozu, reaguje jako druhý muž šampionátu na změny, které McLaren připravil s cílem vylepšit jeho výkon.
Ačkoliv Lewis Hamilton zatím ve Ferrari naráží na víc překážek než úspěchů, rozhodně nehodlá podlehnout tlaku zvenčí. Kritiku nechává za zády a místo toho se soustředí na adaptaci v novém prostředí.
Red Bull vstoupil do nové sezóny Formule 1 tím, že přitáhl pozornost médií nejen výkony na trati, ale i děním v zákulisí, které vyvolává otázky a emoce.
Max Verstappen vynechává mediální den před Velkou cenou Miami, jeho soukromý letoun vyrazil z Francie do USA teprve před několika hodinami. Okamžitě se tak rozšířily spekulace, že nizozemský šampion a jeho partnerka Kelly Piquet možná právě přivítali na svět svého prvního potomka.