Lewis Hamilton prozradil, že mu vadilo, jak je v McLarenu vše kontrolováno. Atmosféru v týmu z Wokingu brání jeho bývalý týmový kolega Jenson Button, který byl jeho vyjádřením velmi překvapen.
Lewis Hamilton si po svém odchodu z McLarenu užívá nově nabyté svobody. Pochvaluje si atmosféru v Mercedesu a nechal se například slyšet, že tam má větší klid na svou práci. Nyní se dokonce pustil do kritiky svého bývalého týmu.
"Jsem spokojen s tím, jaký jsem a nepotřbuji nikoho, aby mě poučoval. Pokud někdo neakceptuje, jaký jsem, je to jeho problém. Musíte být akceptován jaký jste a být na to pyšný. Přišel jsem z místa, kde byla spousta kontroly, kde jste museli říct, co vám bylo nařízeno. Zatímco musíte jednat s respektem a být milý, stále můžete být tím, kým chcete být," prozradil novinářům v Melbourne.
Na tato slova reagoval Jenson Button, který přiznal, že byl vyjádřením svého bývalého týmového kolegy velmi překvapen a nesouhlasí s nimi. "Svoboda, kterou zde mám je fenomenální. Není to tak (jak řekl). Je to velmi otevřený a volný tým, který pro vás udělá vše," okomentoval to.
Zábava a volnost u McLarenu? Podle Hamiltona nikoliv, Button tým brání (foto: McLaren Mercedes)
Ačkoliv jsou podle něj požadavky sponorů opravdu velké, vnímá to jako součást své práce. "Naučíte se to, adaptujete se a zjistíte, že je to součást práce a potřebujete ji k úspěchu. Není to jen o práci se sponzory, je to o skvělé práci s nimi, protože pro ně chcete pracovat dlouhodobě a chcete se s nimi posunout vpřed. Z tohoto úhlu pohledu chápu, že je to tady velmi hektické, váš čas je omezen, protože létáte sem a tam na další sponzorské akce," nechal se slyšet.
Dodal, že přestože slyšel a přečetl si spoustu informací o tom, jak to v McLarenu vypadá, podle jeho slov je realita naprosto odlišná od toho, jak je prezentována médii. "Je to velká rodina a udělají vše proto, abyste se cítil pohodlně a když se jede závodit, jsme naprosto soustředěni," zastává se svého týmu Button.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.