Romain Grosjean loni upoutal pozornost svými častými kolizemi. Francouzský závodník Lotusu však trvá na tom, že se poučil. To si však nemyslí Jacques Villeneuve.
Romain Grosjean zažil loni nelehkou sezonu. I když mu nechyběla rychlost, kolize na startu mu od Marka Webbera vynesly označení "cvok" a FIA mu zakázala startovat v italské Monze. Grosjean však trvá na tom, že se poučil. S tím ale nesouhlasí Jacuques Villeneuve.
"Jediný důvod, proč má šanci na vítězství je fakt, že je v neuvěřitelném autě. Jeho problém je, že se ze svých chyb nepoučil. Fascinuje mě to, protože se od prvního do posledního závodu vůbec nezměnil. Je to škoda, protože je to velmi rychlý závodník, cituje kanadského mistra světa z roku 1997 francouzská RMC Sport.
Villeneuve také přiznal, že jeho favoritem je Fernando Alonso. "Nejlepší auto je bezpochyby Neweyho Red Bull. Ale kromě Alonsa není žádný jezdec schopen jet celý závod na hraně. Když to zkusí Vettel, udělá chybu. Jedinou výjimkou je Alonso. Po něm možná Lewis Hamilton. Už není u McLarenu, své rodiny, takže už nebude chráněn. Ale je to bojovník a bude to velmi zajímavé," uvedl.
Alonsa považuje Villeneuve za nejlepšího (foto: Scuderia Ferrari)
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.
Bernie Ecclestone se domnívá, že Lewis Hamilton by ve Formuli 1 dál pokračovat neměl a tvrdí, že měl odejít už dávno. Podle něj Brit „klame sám sebe“ a jeho čas na vrcholu už pominul.
Šéf Sauberu Jonathan Wheatley ocenil vyspělost a pracovní morálku Gabriela Bortoleta po jeho dosud nejlepším výsledku ve Formuli 1. Podle něj brazilský nováček ukazuje, že má potenciál růst v každém závodě.
Po těžkém víkendu v Maďarsku Lewis Hamilton přislíbil, že se po letní přestávce vrátí silnější. Sedminásobný šampion tak naznačil, že boj rozhodně nevzdává.
George Russell potvrdil, že prodloužení smlouvy s Mercedesem pro rok 2026 je jen otázkou času. Po týdnech spekulací tak naznačil, že jeho budoucnost u týmu je prakticky jistá.
Alex Albon se dopustil technického omylu ohledně F1 vozu, na což ho veřejně upozornil šéf týmu James Vowles. Ten situaci pojal s nadsázkou, ale připomněl důležitost přesného porozumění vozu i u zkušených jezdců.
Fernando Alonso dojel v Maďarsku pátý po překvapivě silném výkonu, ale netuší, odkud se zlepšení Aston Martinu vzalo. Tým zatím nemá jasné vysvětlení, čím si formu na Hungaroringu zasloužil.
Red Bull vyzdvihl Maxe Verstappena za to, že během Velké ceny Maďarska donutil Lewise Hamiltona vyjet mimo trať. Verstappenova agresivní jízda ukázala jeho neústupný tlak na soupeře.
Šéf McLarenu Zak Brown přivítal jmenování Laurenta Mekiese do čela Red Bull Racing a vyzdvihl jeho zkušenosti a schopnosti vést tým. Podle něj taková změna posílí konkurenci, která prospívá celé Formuli 1.