Sergio Pérez včera připustil obavy o to, jak dlouho McLarenu trvá, než se na prahu nové sezóny plně sžije s novým monopostem MP4-28.
Již minulý týden Jenson Button připustil, že se tým z Wokingu trápí s porozuměním nového vozu, který je rychlý, ne však konzistentně. Po včerejším testování v Barceloně Pérez uvedl, že ladění nastavení nového voz je náročné.
"Myslím, že je před námi v následujících několika dnech hodně práce. Budou to velmi důležité dny před začátkem sezóny. Do Melbourne bychom rozhodně jeli s mnohem větším množstvím informací, než máme nyní," cituje Péreze Autosport.
"Prožili jsme několik náročných dní, měli jsme problémy s přijímáním informací z vozu. Důležité je, abychom maximalizovali naše šance. Jsem si jistý, že v paddocku mají problémy všichni. Všichni by rádi do Melbourne dorazili lépe připraveni," pokračuje Mexičan.
Dnes bude jezdit Button, Pérezovi zbývá poslední den testování před začátkem v Austrálii. Sobotní porozumění vozu v Barceloně pro něj tedy bude klíčové.
"Během svého posledního dne bych se toho opravdu rád dozvěděl více o vylepšeních, které máme na voze, a o nastavení, abych s ním byl spokojený. Posledně když jsem tady byl, tak jsem s nastavováním nebyl spokojený.
Udělali jsme některé změny a samozřejmě bychom si je před Melbourne rádi vyzkoušeli. Ale pokud nebudu mít možnost si je vyzkoušet, pak se budeme muset těšit do Melbourne. Nic s tím nenaděláme," dodává Pérez.
McLaren podle Sergia Péreze potřebuje na vyladění nového vozu více času (foto: McLaren Mercedes)
Mexičan se včera kvůli počasí dopoledne věnoval mapování aerodynamiky, odpoledne se McLaren zaměřil na vývoj stabilního nastavení na přechodných pneumatikách a odjetí delší vzdálenosti se svým balíkem pro rok 2013, přičemž se mu podařilo ujet solidních 100 kol (465,5 km).
Dnes v Barceloně prší a pro Buttona tým nachystal podobný program. Sucho bude až v sobotu a v neděli, kdy si tým hodlá vyzkoušet aerodynamický balík připravený pro první závod sezóny v Austrálii.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.