Španělská společnost Teo Martin zabývající se likvidací a recyklací automobilů odkoupila pět vozů bývalého týmu Formule 1 HRT, jedno šasi putuje k výrobci pneumatik Pirelli.
Majitel společnosti Teo Martin v telefonátu Reuters potvrdil, že odkoupil většinu hmotných prostředků HRT. Ty podle něj zahrnují tři monoposty ze sezóny 2012, s nimiž závodil Narain Karthikeyan a Pedro de la Rosa - ovšem bez motorů Cosworth a převodovek Williamsu, které byly navráceny výrobcům. Mluvčí Cosworthu potvrdil, že motory obdrželi.
HRT F110 z roku 2010 (foto: HRT F1 Team)
Teo Martin také získal dva monoposty z roku 2011 (jeden z nich kompletní), zmenšený model vozu 2012 a většinu vybavení garáže. "Další monopost z roku 2011 putuje k Pirelli," dodává. Italská společnost jej plánuje nastříkat svou černo-žlutou barevnou kombinací a používat při prezentacích. Pro své soukromé testy zatím používá Renault R30 z roku 2010.
Španělská společnost odmítla sdělit, kolik za formule zaplatila, má však zájem je dále přeprodat případným zájemcům.
Jednu formuli z roku 2011 odkoupilo také Pirelli (foto: HRT F1 Team)
O vzkříšení HRT se pokoušela skupina kanadsko-amerických investorů (Scorpion Racing), tímto však končí veškeré naděje na oživení španělského týmu, který během své tříleté historie ve Formuli 1 nezískal ani bod.
Loňský monopost HRT F112 (foto: HRT F1 Team)
Lewis Hamilton přiznal, že po Velké ceně Kataru vůbec netušil, že Max Verstappen závod vyhrál, a jeho reakce odhalila napětí a dramatický vývoj boje o titul.
Red Bull oznámil významné změny v jezdecké sestavě pro nadcházející sezonu, které posílí dynamiku týmu. Mladí talentovaní jezdci získávají nové příležitosti a oba týmy se připravují na náročný rok 2026.
Po Velké ceně Kataru se na sociálních sítích strhla vlna nenávistných reakcí mířených na Kimiho Antonelliho, který se stal terčem urážek a kritiky.
Andrea Kimi Antonelli při závodě v Kataru přišel o čtvrté místo po chybě v deváté zatáčce, což umožnilo Landu Norrisovi získat cenné body v boji o titul. Mladý Ital popsal co se stalo.
Max Verstappen si na Velké ceně Kataru připsal klíčové vítězství, kterým souboj o titul protáhl do posledního závodu sezony. Za ním projel cílem Oscar Piastri a třetí Carlos Sainz.
Oscar Piastri zatím v Kataru ovládl všechny tréninky i kvalifikaci a potvrzuje návrat do vrcholné formy. McLaren připisuje jeho dominantní výkon kombinaci talentu jezdce a vozu dobře padnoucího k vysokopřilnavému okruhu.
Lewis Hamilton i Charles Leclerc během celého víkendu v Kataru zápasí s tím, jak z Ferrari SF-25 vyždímat jeho potenciál. Vůz, který na papíře sliboval rychlost a stabilitu, se na trati ukázal jako nepředvídatelný.
Oscar Piastri si zajistil pole position pro Velkou cenu Kataru před týmovým kolegou Landem Norrisem, který skončil druhý. Třetí místo obsadil obhájce titulu Max Verstappen, což připravuje napínavý souboj o vítězství v nedělním závodě.
Oscar Piastri ovládl sprint na Velké ceně Kataru Formule 1, když si po sebevědomém výkonu dojel pro vítězství. Lando Norris sice nedosáhl na čelo, ale připsal si cenné body a zároveň stáhl část náskoku Maxe Verstappena v šampionátu.
Oscar Piastri pokračuje ve svém návratu do boje o šampionát a v Kataru si zajistil pole position pro sprintový závod před Georgem Russellem.
Zak Brown promluvil o kontroverzním rozhodnutí z Las Vegas a nastínil, že i FIA měla k uloženému trestu určité výhrady. Šéf McLarenu přitom naznačil, že situace byla složitější, než by se na první pohled zdálo.
Oscar Piastri ovládl jediný trénink na Velkou cenu Kataru, když těsně porazil týmového kolegu Landa Norrise. McLaren tak naznačil, že v Kataru může očekávat další těsný souboj svých jezdců.