Stejně jako Romain Grosjean je i Kimi Räikkönenn přesvědčen, že je Lotus už během prvních testů lepší, než tomu bylo loni.
Kimi Räikkönen dnes kvůli menším problémům se sedačkou a spojkou ujel pouze 40 kol. I to však stačilo na to, aby byl již nyní přesvědčen, že jeho tým udělal krok vpřed.
"Vypadá to lépe než loni touto dobou. Myslím, že máme dobré auto, ale jak dobré letos bude, to uvidíme až během závodů a v průběhu sezony. Ale není to špatný začátek," okomentoval své pocity pro Autosport.
"Změny nejsou nijak obrovské, ale pocity jsou lepší. Nějaké drobnosti nám chybí, ale není tam žádná vyloženě špatná věc. Byl to normální první den. Využili jsme jen tvrdou sadu a přezuli pouze jednou. Stále ještě nemáme všechny části, které budeme používat pro závody a které jsme měli loni, takže to může být jen lepší. Není to špatné," uvedl finský pilot.
Dodal také, že práce, která proběhla na jeho sedačce a která zahrnovala změnu polohy jeho bezpečnostních pásů, také pomohla k vylepšení.
"Trošku jsme upravili sedačku, ale to je při prvních testech běžné. Upravíte sedačku v továřně a zdá se být OK. Zda je to ale opravdu v pořádku opravdu poznáte až při řízení. Nyní je vše připraveno na zítřek a my tak můžeme začít den pořádně," nechal se slyšet.
Johnny Herbert přirovnal podmínky, které musí Jack Doohan splnit, aby se prosadil v týmu Alpine, k jinému prostředí ve Formuli 1, se kterým bude tento Australan dobře obeznámen.
Franz Tost označil Aston Martin za tým s velkým potenciálem do budoucna díky příchodu Adriana Neweyho, Andyho Cowella a blížící se spolupráci s Hondou.
Alex Brundle analyzoval styl jízdy Lewise Hamiltona a zjistil, že jeho agresivní brzdění ve vysokorychlostních zatáčkách může být problémem pro stabilitu Ferrari SF-25. Tento rozdíl v přístupu k brzdám mezi ním a Charlesem Leclercem vysvětluje některé z jeho potíží s novým vozem.
Christian Horner odmítl tvrzení Tota Wolffa, že obavy ohledně motorů byly na program Komise F1 přidány na poslední chvíli jako "vtip". Podle Hornera jde o dlouhodobé téma, které bylo opakovaně diskutováno, nikoli novou stížnost.
Tento víkend se ve Miami uskuteční druhý sprintový závod letošní sezony Formule 1. Po šestitýdenní přestávce od prvního sprintu v Číně, kde to vypadalo, že Lewis Hamilton začíná úspěšnou éru ve Ferrari.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že letošní kontroverzní pravidla upravující chování jezdců by mohla projít úpravami. Podle něj není vyloučeno, že se na základě reakcí z paddocku i širší veřejnosti dočkáme změn v aktuálním znění těchto předpisů.
Ferrari chystá velké technické změny svého vozu, které začne postupně zavádět už při Velké ceně v Imole. Vedení týmu věří, že díky těmto úpravám se brzy zařadí mezi nejrychlejší stáje na startovním roštu.
Lando Norris přiznává svou sebekritiku a frustraci, přičemž místo obviňování týmu se soustředí na analýzu vlastních chyb. Aby plně naplnil svůj potenciál, musí najít rovnováhu mezi sebekritikou a sebedůvěrou, jinak by mohl promarnit šanci na očekávaný průlom.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.