Navzdory tomu, že Mercedes v Jerezu zatím natestoval pouze 29 kol, zůstává Lewis Hamilton pozitivně naladěn.
Včera měl Nico Rosberg problém s elektronikou. Ani dnešek v Jerezu neproběhl u Mercedesu bez potíží. Lewis Hamilton havaroval poté, co mu vypověděla službu hydraulika u zadních brzd. Trvá však na tom, že se takovými věcmi nemůžete nechat odradit.
"Musíte se dívat kupředu a zůstat pozitivně naladěn. Kluci v garáži se rozhodně nesnaží, aby se takové věci stávaly. Pracují stejně tvrdě jako ti v továrně, takže jsem rád, že se to nestalo poslední den testů v Barceloně. To by bylo hodně špatné," okomentoval své dojmy pro Autosport.
"Tím, že se to stalo teď to můžeme napravit. Pokud přijdou další problémy, doufám, že se objeví zítra nebo pozítří, abychom měli poté klidné dny," uvedl Hamilton, který také prozradil, že zvolil čelní náraz do bariéry, aby ještě více nepoškodil vůz.
"Máme dostatek pneumatik, musíme se jen ujistit, že zítra v devět hodin ráno vyjedeme na trať. Nico musí být první venku z garáže a musí se pokusit zajet co nejvíce kol to půjde. 110/120 kol, to by bylo dobré," nechal se slyšet mistr světa z roku 2008 a dodal, že je však s autem spokojen.
Hamilton zůstává pozitivně naladěn (foto: Mercedes AMG F1 Team)
"Myslím, že máme dobrý základ a můžeme na tom pracovat. Ten čas jsem zajel velmi lehce. Rozhodně se v tom autě skrývá víc. Ale tlačím také na aerodynamické oddělení, protože rozhodně potřebuji aerodynamiku. Přešel jsem z McLarenu, který byl na konci loňské sezony velmi konkurenceschopný, měl neuvěřitelný přítlak a bezpochyby poznáte rozdíl. Ale zdaleka to není tak špatné, jak by mohlo," upozornil.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.