Toto Wolff dnes na tiskové konferenci hovořil o svém přestupu k Mercedesu i budoucnosti týmu, v němž probíhá personální zemětřesení.
Toto Wolff promluvil k britským médiím. Na dnešní tiskové konferenci například uvedl, že se bude řešit budouncost Nicka Frye, avšak spekulace ohledně dalších změn blíže nekomentoval.
"Stalo se to hodně rychle. Byl jsem spojen s Mercedesem mnoho let a znám tam ty lidi už nějakou dobu. Vše se však stalo před pár týdny a začalo to konverzací o situaci Mercedesu v F1," přiznal.
Je také optimistický ohledně výsledků týmu. Věří, že si Mercedes letos povede lépe, avšak dodal, že ještě nebyl v Brackley ani nemluvil s piloty.
"Nemůžu mluvit o struktuře. Potřebuju nejprve čas, abych jí porozuměl. V této chvíli by bylo hloupé mluvit o jakýchkoliv personálních změnách," okomentoval situaci kolem Mercedesu. Potvrdil, že o spekulacích ohledně přestupu technického ředitele McLarenu Paddyho Lowa a nahrazení Rosse Brawna ví, avšak není prý nic, co by k tomu mohl říct.
Uvedl také, že Niky Lauda bude předsedou bez výkonných pravomocí, zatímco on a Ross Brawn budou mít výkonné pozice. Otázkou zůstává pozice a funkce Nicka Frye. "Nick měl na starosti komerční záležitosti a tu situaci musíme prozkoumat," řekl Wolff.
Brawn a Fry v roce 2007. Je jejich spolupráce nyní u konce? (foto: Honda Racing F1)
Dle jeho slov se nyní bude zcela soustředit na svou novou práci, bude více času trávit v Británii a omezí své ostatní aktivity.
"Daimler je jedna z nejlepších značek na světě. Dělají skvělá auta a přišli do F1 s cílem být úspěšní. Očekávání týmu je být na špici a pracujeme na tom," nechal se slyšet Wolff.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.