Michael Schumacher měl podle Bernieho Ecclestona požadovat více záruk za to, že mu Mercedes poskytne dostatečně rychlé auto. S vozem Ferrari či Red Bullu by podle něj závody po svém návratu opět vyhrával.
Triumfu se však sedminásobný mistr světa po svém návratu do Formule 1 nedočkal. Na pódium za poslední tři sezóny vystoupal pouze jednou, když dojel loni ve Valencii na třetím místě po odstoupení několika soupeřů před sebou (Button měl problémy s pneumatikami, Vettelovi a Grosjeanovi selhal alternátor, kolize Kobajašiho s Massou a ke konci i Hamiltona s Maldonadem).
"Pokud by měl Red Bull nebo Ferrari, Michael by znovu vyhrál. Měl požadovat více záruk, protože to bylo jeho auto [Mercedes, které je na vině]. Nyní byla jeho reputace poskvrněna," uvádí pro Corriere della Sera Ecclestone.
Schumacher, který včera završil 44 rok svého života, si v rozhovoru pro Auto Motor und Sport vítězstvími ve výše uvedených týmech ale tak jistý nebyl: "Souhlasím s tím, že kdybych seděl v takovém voze, pak bych jezdil s těmi kluky [na špici].
Jestli bych vyhrál závody se současným Red Bullem nebo s McLarenem, to je dobrá otázka. Zkrátka nesednete do auta a hned nevyhrajete. Mohl bych jezdit tak rychle ve voze přizpůsobeném pro Vettela jako ve voze přizpůsobeném pro Schumachera? Pravděpodobně ne," odpovídá si Schumacher na vlastní řečnickou otázku.
Schumacher by podle Ecclestona s Ferrari znovu vyhrával (foto: Scuderia Ferrari)
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.