Michael Schumacher měl podle Bernieho Ecclestona požadovat více záruk za to, že mu Mercedes poskytne dostatečně rychlé auto. S vozem Ferrari či Red Bullu by podle něj závody po svém návratu opět vyhrával.
Triumfu se však sedminásobný mistr světa po svém návratu do Formule 1 nedočkal. Na pódium za poslední tři sezóny vystoupal pouze jednou, když dojel loni ve Valencii na třetím místě po odstoupení několika soupeřů před sebou (Button měl problémy s pneumatikami, Vettelovi a Grosjeanovi selhal alternátor, kolize Kobajašiho s Massou a ke konci i Hamiltona s Maldonadem).
"Pokud by měl Red Bull nebo Ferrari, Michael by znovu vyhrál. Měl požadovat více záruk, protože to bylo jeho auto [Mercedes, které je na vině]. Nyní byla jeho reputace poskvrněna," uvádí pro Corriere della Sera Ecclestone.
Schumacher, který včera završil 44 rok svého života, si v rozhovoru pro Auto Motor und Sport vítězstvími ve výše uvedených týmech ale tak jistý nebyl: "Souhlasím s tím, že kdybych seděl v takovém voze, pak bych jezdil s těmi kluky [na špici].
Jestli bych vyhrál závody se současným Red Bullem nebo s McLarenem, to je dobrá otázka. Zkrátka nesednete do auta a hned nevyhrajete. Mohl bych jezdit tak rychle ve voze přizpůsobeném pro Vettela jako ve voze přizpůsobeném pro Schumachera? Pravděpodobně ne," odpovídá si Schumacher na vlastní řečnickou otázku.
Schumacher by podle Ecclestona s Ferrari znovu vyhrával (foto: Scuderia Ferrari)
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace