HRT po třech letech trápení definitivně skončilo. Tým nešel udržet, podle posledního šéfa Luise Péreze-Saly slíbená pomoc nikdy nedorazila.
Po všechny tři sezóny od svého vstupu do F1 se tým potýkal s nedostatkem financí a nožem na krku. Projekt (pod názvem Campos Meta 1) založili Adrián Campos, při vstupu do F1 se přejmenoval na Hispania Racing a převzal jej José Ramon Carabante, v červenci 2011 se jej pokusila zachránit investiční skupina Thesan Capital.
Nový šéf Pérez-Sala tým přestěhoval do nových prostor Caja Mágica v Madridu a po odchodu svého předchůdce Colina Kollese, bez něhož by se nikdy nepostavil ke svému prvnímu závodu, a dalším přejmenování na HRT zavedl vnitřní řád. To už však bylo příliš pozdě - španělský sen v F1 skončil.
"Nebylo možné pokračovat. Když jsme se rozhodovali, že převezmeme vedení týmu, byla nám slibovaná pomoc, které jsme se nikdy nedočkali," vysvětluje pro El Mundo Deportivo šéf týmu HRT, který na konci sezóny propustil všechny své zaměstnance.
HRT odjelo v Brazílii svůj poslední závod v F1 (foto: HRT F1 Team)
Z možného prodeje čínským obchodníkům sešlo, podporu nenašel ani u Bernieho Ecclestona, který překvapivě uvedl, že pro jeho Formuli 1 by bylo nejlepší, kdyby odešel ještě jeden tým. Podle něj by bylo ideální jen 10 týmů - zřejmě proto, že 11. tým není placen (20 milionů dolarů) z fondu odměn pro týmy, ale přímo ze zisku držitele komerčních práv.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.