Podle výkonného ředitele Mercedesu Nicka Frye se jeho tým s příchodem Lewise Hamiltona dostává pod větší tlak, abych příští rok poskytl jezdcům rychlé auto schopné vítězit.
Fry uvedl, že nikdo z nich nepochybuje o Hamiltonově talentu. Byť by Lewis podle něj mohl vyhrát závod i s průměrným vozem, musí udělat vše pro to, aby bojoval na špici pravidelně. Po letošní sezóně, kdy dosáhli pouze jednou na vítězství, se musí hodně zlepšit.
"Příchod Hamiltona je pro tým velmi vzrušující a také nás dostává pod velký tlak, protože Ross [Brawn] mu musí poskytnout velmi dobré auto. Nemůže vítězit se šrotem. Vítězit může s autem, které není úplně nejlepší, ale konkurence je taková, že obrovskou ztrátu nepřekonáte," cituje Frye Autosport.
Výkonný ředitel Mercedesu jej řadí na stejnou úroveň s Alonsem - tedy na úroveň jezdců, kteří dokážou vyhrávat, aniž by měli tu nejlepší techniku.
"Z mého pohledu jsou Lewis a Fernando Alonso určitě ti dva nejlepší piloti. Mohl bych namítat, že v této skupině by měl být i Sebastian Vettel, jenže on měl vždy to nejlepší auto, podle mě to musí prokázat," dodává Fry.
Nick Fry: Hamilton a Alonso jsou nejlepší, Vettel své kvality ještě musí prokázat(foto: McLaren Mercedes)
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.